خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امیدواریم مردم در علمیات سیاسی خرمشهر موفق باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امیدواریم مردم در علمیات سیاسی خرمشهر موفق باشند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره اینکه مردم و‌دلسوزان نظام انتخابات را یک‌ تجدید حیات و‌ جشن ملی می دانند، اظهار کرد: با توجه به آزمون و‌خطاهای ۴۰ ساله انقلاب شرکت در انتخابات حق مردم و تکلیف دینی و انقلابی آنها است که خدمتگزاران آینده خود را با تفکر شهید رجایی انتخابات کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی شب گذشته در دیدار با دو تن از جانبازان دفاع مقدس آقایان امیرآبادیزاده و حامی نسب ضمن تبریک پیروزی مردم فلسطین بر رژیم صهیونیستی، گفت: شما جانبازان اجر بزرگی در پیشگاه خدای متعال دارید که سند آن آیه ۱۱۱ سوره توبه است و باید بابت اینکه باید خداوند را باید خدا را شاکر باشید که توفیق داشتید و در راه رضای او از جان مایه گذاشتید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، گفت: آزادسازی خرمشهر یکی از درس‌هایی بود که انقلاب ما به جهان داد و اوضاع و باورها را در جهان تغییر داد.

وی افزود: فتح خرمشهر و آزادسازی آن یک عملیات نظامی فوق العاده بود و آنقدر پیچیده بود که دشمن باور نمی کرد که چنین اتفاقی بیفتد.
حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی بیان داشت: طبق تعبیر امام خمینی (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی ادامه داد: این فتح و پیروزی منحصر به خرمشهر نبود و صحنه را به طور کلی تغییر داد و در نهایت افتخارات بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی ثبت شد.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند ما خرمشهر هایی در پیش داریم ، خرمشهرهایی که در پیش است تنها مربوط به حوزه نظامی نیست، این خرمشهر ها پیچیده تر از عملیات نظامی است.

وی ادامه داد: خرمشهر های پیش رو ممکن است در حوزه اقتصادی، فرهنگی، تبلیغاتی و روانی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی بیان کرد: خداوند این عالم را قبل از عالم قیامت برای ما تقدیر فرموده که این بر اساس حکمتی است که در اینجا آزمایش شویم.

وی در تبیین آیه ۴۰ سوره حج، افزود: در نظام خلقت همه موجودات مجهز به یک نوع دفاع هستند و دفاع حق اولیه هر موجودی است، اگر دفاع و مقاومت نباشد مستکبرین و مستبدین عالم همه چیز را از بین می برند .

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: تسلیم شدن در مقابل ستمگر همه چیز را در اختیار او قرار دادن است از این جهت راه حفظ حیات دفاع و مقاومت است.

وی افزود: مستکبران عالم با زور و ایجاد وحشت در جامعه بشری بعد از جنگ جهانی غرب و شرق را به دو نیمه تقسیم کردند و به جهان سلطه یافتند تا انقلاب ما که تنها برای ایران نیست به وجود آمد و به تمام جهان درس دفاع و مقاومت داد.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی ابراز کرد: درس انقلاب ما برای جهان این بود که هر جامعه باید از استقلال، ناموس و منافع خود دفاع کند.

وی در ادامه بیان داشت: در قضیه دفاع مقدس چند روز اخیر فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی ضعیف ترین حلقه دفاعی در فلسطین توانست ارتش به اصطلاح قدرتمند رژیم صهیونیستی را در چند روز شکست دهد به گونه ای که آنها مجبور به تسلیم و آتش بس شدند که این یک فتح بزرگ است.

امام جمعه بیرجند گفت: پیروزی فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی تنها یک عملیات نظامی نیست و تبدیل به یک مسئله بین المللی شده است و شروع ماجرا است و پایان آن به یاری خدا شکست کامل رژیم صهیونیستی و بیرون راندن آن ها از منطقه خواهد بود.

وی ادامه داد: در مسئله اخیر فلسطین تمام جهان جشن گرفتند و خواستار آزادی فلسطین شدند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم حرکت های جدید نظامی، سیاسی، اجتماعی بسیار مبارکی که در منطقه ایجاد شده و مرکز همه آن ها انقلاب اسلامی است ادامه داشته باشد تا به شکست استکبار جهانی منجر شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بیان داشت: با توجه به هشدار رهبر انقلاب درباره خرمشهرهایی که در پیش است امت باید کاملا مراقب باشند چون هر لحظه و از هر سو دشمن قصد دستبرد دارد.

وی افزود: انتخابات ۱۴۰۰ یکی از آزمایش هایی که برای ملت ایران وجود دارد و مورد توجه دوستان و دشمنان است و در این مسئله مشغول طرح و تدبیر هستند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی ابراز داشت: دشمنان طمع بستند تا به نحوی بتوانند روی افراد ضعیف النفس تاثیر منفی بگذارند.

وی ادامه داد: مردم عزیز و دلسوزان نظام هم انتخابات را یک تجدید حیات و جشن ملی می دانند.

امام جمعه بیرجند گفت: با توجه به آزمون و خطاهای ۴۰ ساله انقلاب شرکت در انتخابات حق مردم و تکلیف دینی و انقلابی آن ها است که خدمتگزاران آینده خود را با تفکر شهید رجایی انتخاب کنند و از این طریق دشمن را مایوس کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در پایان ابراز داشت: امیدواریم مردم در عملیات سیاسی خرمشهر موفق باشند و یک دولت جوان حزب الهی به دست آن ها روی کار بیاید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *