خانه / تاپ خبر / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی : باید با زبان هنر معیارهای سرنوشت ساز یک انتخاب اصلح تبیین گردد

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی : باید با زبان هنر معیارهای سرنوشت ساز یک انتخاب اصلح تبیین گردد

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه، سرنوشت مردم ایران در انتخابات به دست خودشان است، گفت: بهبود وضعیت آینده و حال در گرو انتخاب درست است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی شب گذشته در نشست با جمعی از شعرای بیرجند ضمن گرامیداشت سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر و پیروزی مردم فلسطین بر رژیم صهیونیستی، گفت: آنچه در چند روز پیش واقع شد با عملیات های گذشته متفاوت است؛ ملاحظه کردید که ظلم بی نهایتی از سوی صهیونیست ها شروع شد و خانه های مردم را تخریب کردند و به نمازگزاران در مسجد القصی تیراندازی کردند که در این نوبت وقتی فلسطین پاسخ داد مردم در سراسر جهان با اندیشه های گوناگون در این قضیه وحدت کلمه داشتند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: در این نبرد نابرابر گروه های مقاومت فلسطینی ضربه شستی به این رژیم غاصب نشان دادند که باعث جشن سایر گروه های مقاومت در سراسر جهان شد، در حالی که فلسطین وارد مرحله جدیدی از نبرد با اسرائیل را آغاز کرده و همان گونه که خودشان گفته اند نبردی را شروع کردند که به خارج کردن اشغالگران خواهد انجامید، به صورتی که حتی کارشناسان اسرائیلی نیز اذعان داشته اند دیگر جای ماندن نیست و باید برگردند به کشورهای خودشان.
وی در ادامه گفت: در فتح خرمشهر تنها فتح یک شهر نبود، یک کار فوق العاده بود به همین دلیل دشمن تصورش را نمی کرد اگر تصور می کرد تدارک می دید، یعنی رژیم بعث فتح خرمشهر را به صورت محال می دانستند به صورتی که خودشان می گفتند کلید بصره در خرمشهر است، در حالی که این شهر به دست سپاهیان اسلام فتح شد.
حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند که خرمشهرها در پیش است، تنها جنگ نظامی نیست، در کنار نظامی، خرمشهرهای اقتصادی، تحریمی، فرهنگی است که باید این خرمشهرها را نیز فتح کرد.
امام جمعه بیرجند خطاب به برخی شاعران آئینی بیرجند گفت: امروز شما به زیبای دور هم جمع شده اید و آرمان های انقلاب را مجدد نو کردید، سرنوشت مردم ایران امسال  در انتخابات به دست خودشان است، به صورتی که بهبود وضعیت آینده و حال در گرو این انتخاب است.
حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی افزود: شما اگر به گذشته برگردید می بینید انتخابات در نتیجه سرنوشت مردم تاثیر گذار است، هشت سال جنگ تحمیلی و شرایط سختی که به وجود آمد هزینه انتخاب اشتباهی بود که انجام پذیرفت.
وی ادامه داد: آینده نیز همین گونه خواهد بود و باید با زبان هنر این مسئله انتخاب، تبیین و معیارهایی که می تواند سرنوشت کشور را در تمامی صحنه های داخلی و خارجی و بین المللی تعیین کند، بازگو شود.
نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: آزمون و خطا در مدت بیش از ۴۰ سال کافی است، اکنون در گام دوم انقلاب هستیم باید و گام دوم را حساب شده برداشت، و شما نیز با زبان زیبای هنر به کمک مردم عزیز بروید.
انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *