خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: در فتنه های اخیر نیروهای یگان ویژه زیبا عمل کردند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: در فتنه های اخیر نیروهای یگان ویژه زیبا عمل کردند

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه حسن عمل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و بالاخص نیروی انتظامی و یگان ویژه فتنه ها را در نطفه خفه کرده است، اظهار کرد: در مجموعه نیروی انتظامی نیز یگان ویژه به مردم خدمات خاص و مهمی ارائه می کند، این کلمه ویژه تنها یک لفظ نیست و واقعا ویژه است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی یگان های ویژه ناجا کشور ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و همچنین تبریک پیروزی مردم فلسطین بر رژیم صهیونیستی، گفت: به تعبیر بیان حضرت امیرالمومنین (ع) نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حصون الرعیه هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی مسئولیت های گوناگون و مختلفی در ارتباط مستقیم و روزمره با مردم دارد.

وی ادامه داد: در مجموعه نیروی انتظامی نیز یگان ویژه به مردم خدمات خاص و مهمی ارائه می کند، این کلمه ویژه تنها یک لفظ نیست و واقعا ویژه است.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به نقش یگان ویژه در جلوگیریاز اغتشاشات و یا موارد خاص امنیتی، ابراز داشت: گاهی حجم اغتشاشات ممکن است مانند یک جرقه آتش یا در حد یک شعله کبریت خیلی کم باشد اما اگر به موقع از همین شعله کوچک جلوگیری نشود معلوم نیست سر از کجا در می آورد؟

وی افزود: کسانی که در کشور انگیزه اغتشاش دارند مردم نیستند بلکه عناصر نفوذی هستند که با حیله، دروغ پراکنی و شایعه سازی اهداف شوم خود را دنبال می کنند و اغتشاش را بر مردم تحمیل می کنند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به لزوم توجه به مسئله پیشگیری از بروز اغتشاش و یا توطئه علیه کشور، گفت: دستگاه امنیتی باید با زمان شناسی، کارشناسی درست، اطلاعات کافی و تحلیل های صحیح کاملا تشخیص دهد که این فتنه از کجا بروزکرده و دست بیگانه چطور در کار بوده است و به وسیله چه کسانی تحمیل شده و هدف نهایی چیست.

وی ادامه داد: با هزینه کم و اقدام به موقع می تواند هزینه ها و خطرات بزرگ را پیشگیری کند و لذاست که ارزش این نوع کار ویژه چیزی نیست که با ارقام و اعداد آن را سنجید.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی ابراز داشت: در سال ۸۸ از وقتی فتنه به وسیله عناصر خودفروخته شروع شد تا وقتی که فتنه در نهم دی جمع شد هشت ماه طول کشید، اما در فتنه های بعد می بینیم که در مدت خیلی کوتاه فتنه جمع شد که نشان از هوشیاری و تجربه مردم است.

وی ادامه داد: مردم در فتنه های اخیر تحمل نیروهای امنیتی و انتظامی را دیدند که برای اینکه آنان آسیب نبینند؛ آسیب را تحمل کردند و خود را صرف خدمت به مردم کردند تا مردم دوست را از دشمن تشخیص بدهند این برای مردم خیلی ارزشمند شد، لذاست که در فتنه های بعدی همزمان با فتنه حضور و هوشیاری مردم بروز کرد چون مردم حضور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را در امنیت کشور احساس کردند که این ها هستند که امنیت می آورند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر انواع و اقسام تحرکات و فراخوان هایی که توسط عناصر بیگانه صورت می گیرد مسئله در نطفه خفه می شود، این حسن عمل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و بالاخص نیروی انتظامی و یگان ویژه را می رساند.

وی ادامه داد: در فتنه های اخیر نیروهای یگان ویژه آنقدر زیبا عمل کردند که این فتنه ها همراه با بصیرت مردم در نطفه خفه شد.

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی بیان کرد: مسلم است علمایی که در قالب سازمان های عقیدتی و سیاسی مانند شمع جان خود را وقف کردند این افتخار را دارند که در خدمت این بزرگواران باشند، بنده خودم افتخار این را دارم که خدا نصیبم کرده است که بیست سال گرد پوتین نیروهای نظامی را بگیرم، خدا را بر این افتخار شکر می کنم شما هم شاکر باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در مسئله فلسطین با وجود اینکه کشورهایی که ادعای عربیت می کردند متاسفانه با صهیونیست ها معامله کردند، آنها را به خانه هایشان راه دادند و با آنها ارتباط علنی برقرار کردند که قبلا پنهان بود اما مقاومت کار خود را انجام داد و آنچه امروز انجام شد خیلی متفاوت با دفعات قبل است و این پیروزی امروز جنبه بین المللی پیدا کرد و الحمدلله جشن پیروزی آن هم بین المللی بود.

وی ادامه داد: در شکست اخیر عناصر صهیونیست هم اعتراف کردند که ما باید به کشورهای خودمان برگردیم و دیگر فلسطین برای ما جای ماندن نیست.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی اظهار داشت: سلام بنده را به بقیه همکاران بزرگوار خود برسانید، خداوند به همه نیروهای مقاومت و خدمتگزاران به حق و عدالت توفیق دهد، ان شاءالله خداوند شرایط زمان را به گونه ای تقدیر کند تا بشر از دست غول های بیابانی غربی آزاد شود و زمینه حکومت جهانی امام زمان (عج)فراهم شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *