خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اگر تفکر رجایی ها جنبه اجرایی به خود بگیرد صهیونیست های لجن سکته می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اگر تفکر رجایی ها جنبه اجرایی به خود بگیرد صهیونیست های لجن سکته می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه مردم ما باید برای رضای خدا یک انتخاب درست انجام دهند و یک رجایی دیگر انتخاب کنند، گفت: اگر تفکر رجایی ها در این نظام جنبه اجرایی به خود بگیرد صهیونیست های لجن سکته می کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در مراسم معارفه رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی، گفت: یکی از ظرفیت های مهم در اسلام ظرفیت مسجد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: مسئله مسجد در میان مسلمانان مبهم مانده است و دلیل آن هم این است که آنچه در تاریخ پیش آمده این است که مسجد رسول الله را تبدیل به یک نوع دیگر کرده اند  و باعث انزوای آن شده است و نتیجتاً در ۱۴۰۰ سال انزوا بعید نیست که ما ندانیم مسجد یعنی چه؟

وی افزود: خداوند متعال مسجد را بر هیئت انسان تعبیه فرموده است.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی گفت: مردم همه کاره هستند، اگر اندیشه و عقیده مردم آنچنان که باید، ساخته شود تمام کارهای مردم صالح می شود و مردم همه آنچه را که باید ببینند، می بینند و بصیرت پیدا می کنند، هر قدمی که لازم است این مردم بر می دارند.

وی در ادامه بیان داشت: بعضی دین را اشتباه گرفته اند و عوض دین فقط نماز می خوانند، نماز دین نیست، ستون دین است و دین بر آن متکی است اما خود دین همه امور را شامل می شود و فراگیر است.

وی افزود: مسجد اگر به معنی واقعی کلمه باشد و در آن از پیشوا گرفته تا نمازگزاران به وظایف خود عمل کنند و نماز و سایر امور مسجد را به بهترین وجه انجام دهند همه چیز خوب و نورانی می شود اما متأسفانه آنچه از نماز، مسجد و جماعت مانده فقط هیئت آن است و چشم ما متوجه به ظاهر است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: ایجاد یک مسجد آرمانی نیازمند مقدماتی است که باید فراهم شوند، در حال حاضر روی ذی المقدمه خیلی کار می شود در حالی که متأسفانه روی مقدمات آن کار نمی شود.

وی ادامه داد: اگر روی مقدمات کار شود و مسلمانان به نماز صف بکشند عده ای صهیونیست یهودی دنیاپرست ضد خدا نمی تواند این همه بر مسلمین ظلم و ستم کنند و آنان را قتل عام کنند.

امام جمعه بیرجند بیان داشت: در جنایات صهیونیست ها  عده ای مانند سازمان همکاری اسلامی فقط از دور نگاه می کنند، این ها که با صهیونیست ها بند و بست پیدا می کنند، کدام اسلام؟ این ها نماز می خوانند اما گاو شیرده صهیونیست ها هستند، این چه نمازی است؟ این به نماز پیغمبر(ص) و علی(ع) چه ربطی دارد؟

وی افزود: مغز و قلب می تواند مسجد را اداره کند و به آن رنگ مسجد پیامبر(ص) را بدهد و مقداد و ابوذر بسازد.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی اظهار کرد: اینکه شما بر محورمسجد می نشینید، وقت میگذارید و فکرمی کنید کار بسیار مهمی است اما به این کار مهم به صورت ریشه ای اهمیت دهید.

وی ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده می کنید بعضی از امور که نه تنها مفید نیستند بلکه مضر هستند اعتبارات خیلی زیادی دریافت میکنند اما ما برای اینکه یک امام جماعت برای مسجد داشته باشیم اعتبار نداریم،این در حالی است که اسراف ها، دزدی ها، اختلاس ها و حقوق های نجومی آنچنانی سر به فلک می کشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: مردم عزیز ما باید بدانند و توجه داشته باشند؛ امروز در شرایطی بحث فقر و خط فقر مطرح می شود که آن طلبه بزرگوار در راه طلب علم شرایط سخت را تحمل می کند و زندگی را می گذراند، این برای چه کسی قابل باور است؟

وی خاطر نشان کرد: اگر ما مساجد را به معنی صحیح و با اندیشه اسلامی مدیریت می کردیم نه انتخابات بد داشتیم و نه انواع و اقسام هزینه های سنگین بر دوش جامعه ما می آمد، چون از یک جامعه سالم اسلامی ضرر ایجاد نمی شود و افراد بازیچه یک سری از احزاب و گروه ها نمی شوند و بر اساس عقل، اندیشه،ایمان و تعهد کار می کنند و همه کارها در کشور درست می شود، هدف از دین هم این است که کار مردم را درست کند.

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکرخراسان جنوبی گفت: نتیجه تسامح و سهل انگاری این است که دیکته ما را باید انگلیس و فرانسه تعیین کند، ما حتی در خانه از تهاجم فرهنگی غرب امنیت نداریم، فضای مجازی را هم دولت رها کرده تا دشمن آن را اداره کند، متأسفانه آن چیزی که سازنده است تعطیل و آن چیزی که مخرب است دایر است به گونه ای که دشمن تا اتاق خواب بچه های ما راه پیدا کرده است.

وی ادامه داد: دلیل اینکه دشمن این همه رجز خوانی می کند این است که می بیند کسی نیست که پاسخ رجز خوانی او را بدهد، اگر کشورهای اسلامی با هر مذهبی که هستند بر مواضع نظام جمهوری اسلامی باشند دشمن حرفی برای گفتن نخواهد داشت، در واقع شیوه های زشت ما دشمن را پررو کرده است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی ابراز داشت: مردم ما هم که این همه تلخی چشیده اند خوب است از درخت تلخ این سالیان یک میوه شیرین تولید کنند و با استفاده از تجارب تلخ گذشته برای رضای خدا یک انتخاب درست انجام دهند و یک رجایی دیگر انتخاب کنند تا ببینند شرایط چگونه درست می شود.

وی ادامه داد: کار دست خود ما است و اگر تفکر رجایی ها جنبه اجرایی به خود بگیرد صهیونیست های لجن سکته می کنند.

امام جمعه بیرجند در پایان گفت: کار شما کار بزرگ، موثر و مفیدی است اما شرط این است که مقدمات کار را فراهم کنید، امیدواریم این جلسه مقدمه خوبی باشد و با بازگشت به حقیقت اسلام سبب این شیرینی به کام مردم عزیز ما شوید ، منتظر خبرهای امیدوارکننده هستیم.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *