خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اسلام در سایه وحدت از تحریف حفظ می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اسلام در سایه وحدت از تحریف حفظ می شود

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به تلاش استعمار برای تحریف اسلام و ایجاد اختلاف در بین مسلمین، گفت: اسلام در سایه وحدت و شناخت کامل از تحریف حفظ می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان ، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز غرب کابل که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، ضمن عرض تسلیت خدمت دولت و مردم شریف و مظلوم افغانستان و عرض تسلیت به همه جهان اسلام در مظلو.میت فلسطین اظهار کرد: آنچه که در سوابق تاریخ و دوران استعمار در مبارزه با دین خدا و مکتب انبیاء همواره بوده و هست بعد از انواع مانع تراشی‌ها، جنگ های نظامی و کارشکنی ها، تحریف دین است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن وقتی نتوانست دین را حذف کنند از اهرم تحریف استفاده کردند، گفت: آنها کتب الهی و آسمانی تورات و انجیل را تحریف کردند و بدترین نسبت های شرم آور را به پیامبران دادند و اکنون ۱۰۰ نوع انجیل داریم که مشخص نیست کدام برای حضرت عیسی (ع) است.

 

یکی از زوایای اعجاز قرآن حفظ آن از تحریف است

وی با تأکید بر اینکه یکی از زوایای اعجاز قرآن حفظ آن از تحریف است، افزود: خود خداوند در قرآن می فرماید: «إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ؛ بى‏ تردید ما این قرآن را به تدریج نازل کرده‏ ایم و قطعا نگهبان آن خواهیم بود.»

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه اما اسلام قابل تحریف است و هر کسی به اصطلاح خود یک قرائت از اسلام دارد، عنوان کرد: متاسفانه سیاست و سلیقه خود را بر اسلام تحمیل می کنند و این دیگر علاج آن خود مسلمین هستند که باید آن را از تحریف حفظ کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمن برنامه ریزی شده از ابزار تحریف اسلام حداکثر استفاده را می کند، تصریح کرد: صاحبنظران محقق و دانشمند جهان در ارزیابی اینکه چه دینی شایسته است که بر دنیا حاکم باشد اقرار کردند که آن دین اسلام است.

 

تلاش استعمار برای تحریف اسلام

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی ادامه داد: اسلام ناب یک حریف بلامنازع در دنیا است و جاذبه های آن قدرت جذب همه مردم را دارد اما دشمن بیکار ننشسته و از وقتی پای استعمار به کشورهای اسلامی آمد آنها تداریک این کار را دیدندیعنی برنامه های درازمدتی را گذاشتند تا بتوانند با تحریف اسلام جاذبه های آن را از بین ببرند و خود را بر مردم دنیا تحمیل کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه استعمارگران در جامعه شیعه برای تحریف اسلام، باب و بهاء ساختند و اسلامی به میل و اهداف شوم خود تنظیم می کنند تا جاذبه های اسلام حقیقی را از بین ببرند، افزود: مشابه آن در جامعه تسنن نیز وهابیت را ایجاد کردند البته حضور علما و احساس وظیفه دانشمندان دینی در جامعه شیعی توانست آنان را در مسئله باب و بهاء رسوا کند و اجازه ندادند به عنوان یک دین و مذهب مطرح شود.

 

مبانی وهابیت با یهود یکسان است

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با بیان اینکه وهابیت که سنی نیست و مبانی آنان با یهود یکسان است، تصریح کرد: آنچه که در اظهارات وهابیت بین شیعه و سنی فرق است حالت نفاق‌گونه دارد چون یک برنامه استعماری برای از بین بردن اسلام است.

 

وی با اشاره به اینکه داعش و گروه های تکفیری دست ساخته استعمار است برای اینکه اسلام به عنوان رقیب بلامنازع را از صحنه خارج کنند، گفت: برنامه استعماری برای ایجاد اختلاف بین مسلمین است اما جایی که تسلط پیدا کنند دستشان به خود شیعه و سنی آغشته می شود.

 

اسلام در سایه وحدت از تحریف حفظ می شود

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه اسلام در سایه وحدت و شناخت کامل از تحریف حفظ می شود، ادامه داد: از سازمان بین الملل و شورای امنیت و حقوق بشر استعماری که انتظاری نیست اما متاسفانه بیش از ۵۰ کشور اسلامی بازیچه استعمار شدند و علمای برخی مذاهب در محکوم کردن انواع و اقسام جنایات که برخلاف اسلام و سنت دین است، سکوت می کنند و به تفرقه های دامن می زنند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر سمبل هایی همچون شهید چمران،صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی‌ها نبودند امروز کشورهای منطقه تحت تصرف داعش و وهابیت و حضور مستقیم اسرائیل و امریکا بودند، گفت: اما این رادمردان با بصیرت به وظیفه دینی و اسلامی خود عمل کردند.

 

وی تأکید کرد: اگر فرهنگ بسیجی و فرهنگ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به باقی کشورهای اسلامی منتقل می شد دشمن خفه بود و جرأت حرف زدن هم نداشت.

 

نماینده مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه‌ آیا خون مظلوم شهدا ما را بیدار نمی کند چه زمانی می خواهیم از این خواب مرگ بیدار شویم و حق را از باطل تشخیص دهیم، افزود: امیدواریم که هر مسلمانی با بصیرت پیام‌رسان دین حق و عدل باشد و با وحدت مسلمین در حکومت عدل الهی و سنت پیامبر اکرم(ص) همواره جامعه بشری از دست این گرگ‌های درنده نجات پیدا کنند و بتوانند به فرهنگ الهی و اسلامی جهان را آباد کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *