خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دانشجویان انقلابی برای جلوگیری از تهاجم های دشمن در فضای مجازی برنامه داشته باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دانشجویان انقلابی برای جلوگیری از تهاجم های دشمن در فضای مجازی برنامه داشته باشند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه طرح بصیرت در هر قالبی که به جامعه آگاهی لازم را ببخشد و درست مسائل را تبیین کند امری بسیار حائز اهمیت است، گفت: دانشجو موذن جامعه است، فریاد بزنید که در این انتخابات باز برای چهار سال آینده یک عده کم بصیرت سرنوشت مردم را به یک بنی صدر دیگر ندهند.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام)، گفت: دشمن در فرصت های بزرگ القائات شیطانی خود را بر جامعه ما تحمیل می کند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه ما نسبت به انقلاب یک نظر به پشت سر و یک نظر به پیشرو داریم، اظهارداشت: بعد از پیروزی انقلاب خیلی از کارهای عظیم شگفتی آور انجام شده است، برای مثال در حوزه نظامی در  دفاع مقدس که یک جنگ بین المللی علیه ایران بود گرفته تا  جنگ همه جانبه با همه گزینه ها علیه ملت ایران که در بیش از ۴۰ سال گذشته تداوم داشته است.

وی افزود: آنچه که مهم است این است که این انقلاب پایدار و پیروز است و دشمن روز به روز به تحلیل رفته و به سمت سقوط حتمی خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: به جلوی راه و مسیر که نگاه می کنیم مسائل معوقه زیادی داریم، در هر مسئله ای اطلاعات اصل است مانند طبیب که قبل از معالجه باید معاینه را انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی ابراز داشت: ما سه امر و سه نتیجه داریم، مردم هم در این جریان سه دسته هستند، یک دسته مصداق آیه شریفه “إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا” هستند که پای حرف توحیدی که گفته اند ایستاده اند، یعنی کسانی هستند که در آرمان، اسلام و انقلابشان ذوب شده اند و وقتی احساس وظیفه می کنند در کنار آن هیچ چیز را به حساب نمی آورند.

وی ادامه داد: همه این پیروزی های شگفت توسط این طبقه و تفکر است که دنیا را متحیر کرده است، در مقابل این ها کسانی هستند که متاسفانه درست نقش معکوس دارند و بنای آنها بر تضعیف، براندازی و تخریب است که این یک تفکر انحرافی و بیگانه است و آسیب ها از ناحیه این نوع تفکراست، اعم از اینکه تحت نفوذ باشند یا نه، فکرآنها؛ فکر انحرافی است، همه شکست ها و ناکامی ها از ناحیه این ها است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: امور معوقه ازآن یک طبقه دیگر است، طبقه ای که به اسلام، انقلاب و حکومت اسلامی معتقد است اما این اعتقاد تا جایی است که برای منافعش مزاحمت نداشته باشد، این شخص با حفظ منافعش در خدمت اسلام و انقلاب است.

وی افزود: طرح بصیرت در هر قالبی که به جامعه آگاهی لازم را ببخشد و درست تبیین شود و باعث بصیرت درجامعه شود، راهکار اصلی است، چراکه بالفطره جامعه ما، آرمان خواه، اسلامی و دارای فرهنگ متعالی است اما آسیب هم می پذیرد، اگر جامعه بصیرت پیدا کند نسبت به القائات دشمن از خود و آرمان های خود دفاع می کند.

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی بیان کرد: کتاب کلیله و دمنه که در یک بعد یک کتاب سیاسی است در تمثیل و تشبیه چیزهای قشنگی دارد و خیلی زیبا مسائل سیاسی را مطرح می کند، از هماهنگ و همراه شدن و به فرمان گوش دادن و حتی در ارتباط با آنهایی که را ضعیف شمرده می شوند.

وی ادامه داد: در داستان گیر افتادن کبوترها در تور، یک موش باعث نجات آنها شد، از یک موش ضعیف مگر چه ساخته است؟ خیلی کار ساخته است، چه کسی می گوید کار ساخته نیست؟ به دیگران به چشم کوچکی نگاه نکنید، از همان ها کار ساخته است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نباید یکدیگر را کوچک شمرد،بلکه از همه کار برمی آید، گفت: کار دشمن تفرقه اندازی و ایجاد خصومت است، دشمن می گوید و القاء می کند که رای شما چه فایده دارد؟ منظور او این است که مردم به صحنه مشارکت درانتخابات نیایند یا کم بیایند تا آمار مشارکت در انتخابات و اعتبار نظام کم شود و به سود تداوم نفوذ دشمن و توسری خوری از بیگانه شود، مراد دشمن این است.

وی با بیان اینکه آسیبی که امروز از ناحیه بیگانه به جامعه ما وارد شده به دلیل کم بصیرتی عده ای داخلی بوده است،افزود: در مسئله رای به بنی صدر، مردم قبل از آن این چنین تجربه سیاسی نداشتند، اگرآنجا در پای این انقلاب بزرگ انتخاب بزرگی می شد، اصلا دشمن نابود بود اما انتخاب متناسب با انقلاب نبود و ۱۸۰ درجه فرق داشت و لذاست که وقتی بنی صدر فرار کرد به رجوی رئیس المنافقین و منافقین پناهنده شد که در رده اول دشمنان اسلام هستند.

وی افزود: چیزی که درموضوع انتخابات مهم است این است که هم حضورجمعی باشد و مردم به صورت یکنواخت حضور فعال داشته باشند و هم انتخاب احسن باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: با تجربه بیش از ۴۰ ساله، آزمون و خطا کافی است، امروزدیگر جامعه ما باید با کارشناسی درست و مشورت صحیح همراه با معیارهای درست و تخصصی مشخص شود چه کسی می تواند کشور را نجات دهد و همه به او رای بدهند و اینجاست که دست دشمن از این کشور قطع می شود.

وی ادامه داد: هر چه که دشمن خارج از این القاء می کند برای تداوم همین یا بدتر از این اوضاع است،دشمن که خیر ما را نمی خواهد کار دشمن همین است، کسی از دشمن توقعی ندارد، ما از دوست توقع داریم که دوست با یک رای حساب شده دست دشمن را قطع کند و از منافع خیالی، شخصی، فامیلی و نورچشمی دست بردارد که این معیار میخواهد، وقتی با این حزب و روزنامه کار پیش برود هر چه هم پر و بال بزند،  جز همین اوضاعی که می بینید اتفاق دیگری رخ نمیدهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: همه آنهایی که به نحوی صلاحیت در جهت بصیرت بخشی به مردم را دارند کوتاهی نکنند، بهترین هدیه به مردم ما اهدای بصیرت و پرده برداری از چهره مکار دشمن است.

وی افزود: امروز الحمدلله با حسن انتخاب مردم مجلس قابل قبولی داریم که البته پیش روی آنها موانعی است که اگر با انتخاب درست دولتی قوی روی کار بیاید که مکمل این مجلس است مشکلات حل خواهد شد، یک دولت جوان انقلابی همانطور که رهبر انقلاب توصیف کردند روی کار بیاید تا موانعی در پیش روی مجلس نباشد.

امام جمعه بیرجند خاطر نشان کرد:آرمان های مجلس و دولت فعال میتواند همه مشکلات را حل کند اما شرطش این است که از آنچه را که ما منافع خودمان به صورت نامشروع منفعت می شماریم از آن ها چشم بپوشیم و به نیت قربت الی الله رای بدهیم.

وی ادامه داد: حیف است انقلابی که با این عظمت چشم دنیا را خیره کرده امروز به خاطر بی بصیرتی برخی افراد گرفتار این مشکلات شود و دشمن در او طمع کند، در حالی که اگر با بصیرت وحدت حاصل شود،آن وحدت قدرت لازم را ایجاد کند اصلا دشمنی وجود نخواهد داشت.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی بیان داشت: در مسئله بزرگ شکست مفتضحانه دشمن در صحرای طبس که یک امداد الهی بود از آن به عنوان یک یوم الله باید یاد کرد و برای همه اسلام و مسلمین افتخار است، اما می تواند برای خراسان جنوبی یک افتخار خاص و ویژه باشد.

وی ادامه داد: مردم خراسان جنوبی از بسیاری مواهب مادی کم برخوردار هستند، اما خوشبختانه از مسائل بالاتر از آنکه فرهنگ متعالی است، برخوردار می باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی اظهارکرد: در این جهت یک وقت تصمیمی گرفته شد که حالا که این افتخار در سرزمین خراسان جنوبی انجام شده، می شود این هدیه را به مردم داد و شایسته است که یوم الله پنجم اردیبهشت که این معجزه الهی رخ داده است به عنوان روزخراسان جنوبی نامگذاری می‌شد.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ابراز کرد: یک وقتی یک طرحی داده شد، برای نامگذاری روز خراسان جنوبی مشورتی انجام شد و اظهار نظرهایی نیز صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: اصلا بحث طبس، بیرجند، فردوس و قاین مطرح نیست، بحث این معجزه الهی است، آن طبسی که در اینجا می‌‎گنجد که شهر طبس نیست،آیا آمریکا به جنگ طبس آمد؟ آمریکا که به جنگ طبس نیامد،آمریکا به جنگ اسلام آمد، این پیروزی اسلام است و به شهرخاصی ربط ندارد.

وی ادامه داد: آیا وقتی می‌گوییم جنگ حنین آیا سرزمین حنین مراد است؟ یا نه آنچه که در آنجا واقع شده است؟ جنگ اسلام و کفراست، حالا می خواهد جنگ بدر یا جنگ احد باشد، آیا مردم آمده اند با کوه احد جنگ کنند؟ این نامگذاری هایی است که در تاریخ و حتی در قرآن آمده است.

امام جمعه بیرجند در بخش دیگری از سخنان خود گفت: معوقاتی که در کشور روی مانده به خاطر این طرز تفکر است و لذاست که بصیرت دادن، اتمام حجت کردن و مطالبه کردن و آنچه که در طرح‌ تان هست، بسیار عاقلانه و بسیار عملی است.

وی ادامه داد:  به هرحال همه تریبون ها بخاطر مسئله شیوع بیماری کرونا تعطیل شده این چقدر به نفع دشمن است؟ نماز جمعه و جماعت، عزاداری امام حسین(علیه السلام)، مجالس خانگی، راهپیمایی ها، رژه ها وحتی حج تمتع تعطیل شده است، اما  از طرف دیگر دشمن از طریق فضای مجازی به تختخواب بچه من و شما نفوذ کرده و او را تحت تاثیر قرار داده است، لذاست که شما باید سرعت خود را زیاد کنید دقت را هم از دست ندهید.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در پایان گفت: خداوند به شما خیر دهد، شما موذن جامعه هستید این چه تعبیر زیبایی است، دانشجو موذن جامعه است، فریاد بزنید که در این سرنوشت باز برای چهار سال آینده یک عده کم بصیرت سرنوشت مردم را به یک بنی صدر دیگر ندهند، خداوند شما را برای دین و انقلابش حفظ کند نگه دارد و موفق باشید بنده هم دعاگوی شما هستم.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *