خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شهید سرلشکر ناصری دارای قلب سلیم و طهارت باطن و نفس بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شهید سرلشکر ناصری دارای قلب سلیم و طهارت باطن و نفس بود

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه وجود شهدا و خانواده های بزرگوار آنها برای جامعه ما برکت است، گفت: بزرگترین سرمایه آخرت نیز برای هر فرد قلب سلیم است و شهید ناصری دارای این ویژگی بود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با خانواده معظم شهید سرلشکر حاج محمدناصر ناصری ضمن عرض تسلیت درگذشت مادر گرامی این شهید والا مقام، گفت: خداوند به مادر این خانواده سعادت زیادی داد که چنین فرزندانی را پرورانده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارداشت: اکثر قریب به اتفاق این جمع حاضر، شهید سرلشکر ناصری را از نزدیک دیده اند، شهید دارای روحیه ای پاک بود و غیر از آنچه که در جایگاه ادای مسئولیت، ایستادگی و مقاومت در جبهه مبارزه با باطل داشت از نظر فردی و شخصی نیز انسانی سلیم النفس بود.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی ابرازداشت: امام خمینی(ره) درباره آیت الله العظمی شهید مطهری یک تعبیر داشتند داشتند که این شهید طهارت باطن و طهارت نفس دارد.

وی ادامه داد: شهید محمدناصر ناصری نیز دارای طهارت نفس و باطن بود که این یک اتفاق نیست.

امام جمعه بیرجند در ادامه خاطر نشان کرد: اگر این طهارت نفس از طریق وراثت به شهید منتقل شده باشد، وراثت از خاندان و مادر بزرگوارش است و اگر این طهارت و تزکیه نتیجه تربیت او است، این تربیت  نیز از خانواده به او رسیده است پس بنابراین آن فیض بزرگ کمالات معنوی این شهید با مادر بزرگوار و خانواده این شهید ارتباط دارد، وجود این شهدا و خانواده بزرگوار آنها برای جامعه ما برکت است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی بیان داشت: افرادی که در این دنیا عمرشان پایان می یابد از این عالم آزاد می شوند و به مقامات اصلی خودشان بر می گردند که اگر دارای اعمال نیک و حسنه باشند، جایگاه بسیار بالایی خواهند داشت.

وی افزود: همواره در طول تاریخ مواردی از تجربه مرگ هایی که با بازگشت همراه بوده اند با اسناد و مدارک وجود داشته است، در تجربه زندگی خودمان هم مکرر اینچنین مواردی را داشتیم، شنیدیم و دیده ایم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته و امسال در ماه مبارک رمضان سیمای جمهوری اسلامی برنامه ای تحت عنوان “زندگی پس از زندگی” تدارک دیده که موارد زیادی از این نوع مرگ را به صورت مستند ارائه نموده که بسیار ارزشمند است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به تعبیر مجری این برنامه که بسیار تعبیر جالبی بود که گفت؛ آن چیزی که حتما نیست مرگ است، یعنی مرگی وجود ندارد، انتقال از عالمی به عالم دیگر مرگ نیست چون حقیقت حیات و زندگی اصلی در آن عالم است و اینجا فقط یک زمینه رشد و آمادگی برای آن عالم است پس بنابراین مرگی در کار نیست چون خداوند انسان را برای بقا آفریده است و فنا ناپذیر است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *