خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شهید صیاد شیرازی به ظاهر یک نیروی ارتشی است اما در باطن یک عارف واصل است/ نیروهای مسلح نظام اسلامی نقطه مقابل نیروهای مسلح نظام لیبرال غرب هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شهید صیاد شیرازی به ظاهر یک نیروی ارتشی است اما در باطن یک عارف واصل است/ نیروهای مسلح نظام اسلامی نقطه مقابل نیروهای مسلح نظام لیبرال غرب هستند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند دژی مستحکم مقابل جبهه کفر ایستاده اند، اظهارداشت: نیروهای مسلح نظام لیبرال غرب با ایجاد فتنه و فساد جنگ را برای رسیدن به آرمان های پست خودشان تنظیم می کنند ولی نیروهای مسلح نظام اسلامی ۱۸۰ درجه با نیروهای مزدور مکتب انحرافی لیبرال غربی تفاوت دارد و هدف از جنگ رسیدن به صلح نوع بشر در کره زمین است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با فرماندهان ارتش مستقر در خراسان جنوبی ضمن تبریک فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان و بزرگداشت هفته و روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: همانگونه که خودشناسی برای هر انسان یک مسئله تعیین کننده می باشد، جایگاه خودشناسی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: ما امور و ظواهر بسیاری داریم که به هم شبیه هستند و افرادی که آگاهی کافی ندارند فرق بین آنها را نمی توانند بیان کنند، اما وقتی از دیدگاه صاحب نظر تعریف می شوند با ۱۸۰ درجه تفاوت گفته می شوند.

وی افزود: به عنوان نمونه نیروهای مسلح چه در طول تاریخ  و چه در زمان معاصر در مشترکات، آموزش، تکنیک، تاکتیک  و لباس خیلی به همدیگر شبیه هستند، اما در تعریف کاملا تفاوت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با بیان اینکه نیروهای مسلح در هر جامعه و کشوری نقش خاص خود را ایفا می کنند، گفت: در بعضی از کشورها انسان های متعدی و متجاوز یک تشکیلات پشتیبانی، نظامی و ارتش دارند و برای رسیدن به اهداف شوم و پست دنیایی خود هر جنایتی را به وسیله آن نیروها انجام می دهند.

امام جمعه بیرجند گفت: یک آدم دیوانه مانند چنگیزخان مغول به نقاط مختلف حمله کرد و همه را قتل عام کرد و  همه جا را تخریب و به آتش کشید.

وی افزود: در عصر حاضر امثال چنگیزها روسفید هستند، چون جنایاتی که امروز توسط وحشی های مکتب انحرافی لیبرال غرب انجام می شود، چنگیز در برابر آن اصلا عددی نیست، به تعبیر خود این جنایت کاران آنها همه گزینه اعم از مکر، حیله، جنایت و نیروهای مسلح مجهز به تکنیک و تاکتیک بالا را در اختیار دارند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی بیان داشت: کلمه و واژه ای که بتواند مفاسد یک عده مزدور انسان خوار که برای رسیدن آرمان شکم و شهوتشان هر جنایتی را انجام می دهند، پیدا نمی شود.

وی ادامه داد : هر جای دنیا را نگاه کنید و هر فتنه ای است زیر سر همین ها است، قلم و بیان از تعریف این مزدوران که در طول تاریخ بوده اند و الان هم هستند عاجز است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی ابراز داشت: نیروی مسلح یک نیروی فرهنگی است که در گذشته بازوی انبیاء و اولیاء بودند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح قبل از اینکه در هر سیستم جایگاه و رتبه نظامی داشته باشند، به عنوان انسان و مسلمان دارای آرمان و عقیده هستند اصلا فلسفه جنگ چیز دیگری است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به آیه ۳۹ سوره انفال؛ به مقایسه نیروهای مسلح در نظام استبدادی و نظام الهی پرداخت و گفت:  نیروهای مسلح نظام لیبرال غرب با ایجاد فتنه و فساد جنگ را برای رسیدن به آرمان های پست خودشان تنظیم می کنند ولی نیروهای مسلح نظام اسلامی ۱۸۰ درجه با نیروهای مزدور مکتب انحرافی لیبرال غربی تفاوت دارد و هدف از جنگ رسیدن به صلح نوع بشر در کره زمین است.

وی افزود: برخی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح سمبل هایی هستند که از کرامات زیادی برخوردار بودند و این کرامات تنها منحصر به آنها نیست، او به عنوان سمبل و نمونه شناخته شده است.

وی ادامه داد: در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، قرنی ها، صیاد شیرازی ها و سلیمانی های زیادی هستند که به صورت گمنام و بی نام و نشان فعالیت می کنند اما ویژگی های این سمبل ها در آنها وجود دارد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به نامه شهید حاج قاسم سلیمانی به فرزندانش، گفت: این نامه خیلی زیبا و یک انشاء منحصر به فرد است که شهید سلیمانی در بخشی از این نامه می گوید “این راه را انتخاب نکردم که آدم بکشم، تو میدانی من قادر به دیدن بریدن سر مرغی هم نیستم. من اگر سلاح به دست گرفته‌ام برای ایستادن در مقابل آدمکشان است نه برای آدم کشتن” ، که این برگرفته از فرهنگ نیروهای مسلح الهی است.

وی افزود: این تعریف با تعریفی که در صف و جبهه مقابل است کاملا تفاوت دارد.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی در تبیین آیه ۴۰ سوره حج، بیان داشت: اگر چنانچه عده‌ای نباشند که از جامعه در برابر مزدوران دفاع کنند آنها همه چیز و همه جا را ویران می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به حدیث «فالجنود باذن الله حصون الرّعیّة» از امام علی(علیه السلام)، گفت: لشکری که دنبال منویات پیامبران و پیشوایان دین می رود کارش حفاظت است کارش آدم کشی نیست و جلوگیری از آدم کشی است.

وی در تبیین آیه ۶۰ سوره انفال، ادامه داد: اما طبعا ایجاب می کند که در این دفاع همه تجهیزاتی را که در این راه لازم است را به کار بگیرد، این تجهیزات برای تسلط و ترساندن مردم نیست، بلکه نیروی مسلح مجهز مانند دژی است که مردم به وسیله آن امنیت پیدا می کنند.

امام جمعه بیرجند در بخش دیگری از سخنان خود به بیان خاطراتی از شهید سپهبد صیاد شیرازی پرداخت و گفت: یک روز شهید صیاد شیرازی به همراه جمعی از همرزمان عازم منطقه بودند که به دل امیر صیادشیرازی می‌افتد که به محضر مرحوم آیت‌الله بهاءالدینی شرفیاب شوند و این در حالی بود که همیشه قبل از هرگونه دیدار با منزل ایشان هماهنگی لازم انجام می‌شد اما زمان از نیمه شب گذشته بود و شهید صیاد تأکید داشتند که هیچ گونه مزاحمتی برای آیت الله بهاالدینی ایجاد نشود و اگر چراغ منزل ایشان روشن بود به محضر ایشان می‌رسیم و اگر نه که عازم منطقه خواهیم شد،. به سمت منزل آیت‌الله بهاءالدینی حرکت می‌کند و در کمال تعجب مشاهده می‌کند فرزند آیت‌الله بهاءالدینی جلو درب منزل ایستاده و گویی منتظر کسی هستند، مراتب به شهید صیاد اطلاع داده می‌شود و ایشان با خیالی راحت به سمت منزل آیت‌الله بهاءالدینی حرکت می‌کنند که فرزند ایشان به محض دیدن شهید صیاد می‌گویند پدرم منتظر شما هستند. زمانی که شهید صیاد وارد منزل می‌شوند، مشاهده می‌کنند حضرت آیت‌الله بهاءالدینی منتظر ایشان هستند و می‌فرمایند همانی که به دل شما انداخت که نزد من بیایی به من هم گفته تا بیدار مانده و منتظر شما باشم.

وی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی به ظاهر یک نیروی ارتشی است اما در باطن یک عارف واصل است، کار او همان کاری است که در لشکر انبیا و ائمه ایفا می شود.

امام جمعه بیرجند در پایان گفت: وقتی شخصیتی مانند امام خمینی(ره) می گوید ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبه است این یعنی جایگاه شما یک جایگاه قابل تعریف است، ما امیدواریم که بعد از رسوایی و نابودی کومونیست شرق خداوند یک شرایطی فراهم کند که آرمان بزرگ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی  محقق شود و ریشه فتنه ها، فساد ها، قتل ها و جنایت ها را با شکست استکبار جهانی چنان از بین برود تا ان شاالله صاحب و فرمانده اصلی تشریف بیاورند و این پرچم را رهبر فرزانه انقلاب به صاحب اصلی بدهد و این افتخاری که شما دارید بر ملا شود و آن نابودی فتنه های عالم گیر که امروز همه دنیا را فرا گرفته تحت رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت مهدی(عج)  تحقق پیدا کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *