خانه / چند رسانه ای / تصاویر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مفسرینی که اهلیت دارند قرآن را به بهترین وجه برای جامعه تبیین کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مفسرینی که اهلیت دارند قرآن را به بهترین وجه برای جامعه تبیین کنند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با آیت الله فاضل گلپایگانی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: از اینکه سختی سفر و تبلیغات رسالات الله را در خراسان جنوبی در این ماه مبارک قبول فرمودید تشکر می کنم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، تاکید کرد: سازمان های فرهنگی و تبلیغی استان با توجه به شرایط کرونایی و پروتکل های بهداشتی به هر میزانی که مجاز است برنامه ریزی کنند تا حالا که آیت الله فاضل گلپایگانی زحمت کشیدند و تشریف آوردند مردم از وجود ایشان بهره مند شوند و حداکثر استفاده بشود.

وی افزود: هر چند به دلیلی شرایط بیماری کرونا موانعی وجود دارد اما در حد مجاز می شود  با تعدد جلسات و حفظ پروتکل های ستاد کرونا حداکثر استفاده را از برنامه های پیش بینی شده به عمل آورد.

امام جمعه بیرجند گفت: قرآن مرکز وحدت مسلمین است و برای همه جاذبه دارد، مفسرینی که اهلیت دارند باید به بهترین وجه این کتاب الهی را برای قشرهای مختلف مذهبی، سیاسی، اجتماعی، دانشگاهی، حوزه های علمیه و … تبیین کنند تا بهترین بهره برداری ها از آن صورت پذیرد.

وی افزود: امیدواریم این ماه مبارک رمضان ماه پر خیر و برکتی برای همه مسلمین باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: انتظار داریم دوستان و همکاران ما در جهت هماهنگی برنامه های تفسیر و تبیین قرآن کریم  زمینه مناسبی فراهم کنند که حضرتعالی در پایان کار و تحمل زحمات از ابلاغ رسالاتتان خوشنود باشید و وقت شما ضایع نشده باشد.

وی افزود: مجدد خدمت شما خیر مقدم عرض می کنم و دعای گوی حضرتعالی و امثال حضرتعالی هستیم، مفتخر هستیم که به خراسان جنوبی تشریف آوردید، ان شاءالله که مانعی پیش نیاید و بتوانید حداکثر افاده را بفرمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *