خانه / حکم انتصاب / طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا توکلی مسئول ستاد نماز جمعه شهر بیرجند انتخاب شد

طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا توکلی مسئول ستاد نماز جمعه شهر بیرجند انتخاب شد

طی حکمی از سوی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای محمدرضا توکلی از سوی وی به مدت یک سال به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه شهر بیرجند منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی، نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین آقای محمدرضا توکلی را به عنوان مسئول ستاد نمازجمعه شهر بیرجند منصوب کرد.
متن حکم به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی  حجت الاسلام و المسلمین آقای محمدرضا توکلی”زید عزه”

بنا به تجربیات، تعهد و فعالیت های فرهنگی موفق جنابعالی و به پیشنهاد مسئول محترم شورای سیاستگذاری ائمه محترم جمعه خراسان‌جنوبی، به موجب این حکم به عنوان «مسئول ستاد نماز جمعه شهر بیرجند» به مدت یک سال منصوب می‌گردید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قراردادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و فرامین و تدابیر و منویات ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) بتوانید با بهره گیری از ظرفیت های موجود در مرکز استان و با همت و تلاش هر چه بیشتر در چهار چوب دستورالعمل های شورای سیاستگذاری ائمه محترم جمعه، حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان را در نماز جمعه فراهم و از توان و ظرفیت آنان در جهت پویایی ستاد نمازجمعه گام های موثری بردارید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
سید علیرضا عبادی

براساس این گزارش، ایشان به صورت جداگانه از فعالیت های موثر حجت الاسلام آقای علی محقی در دوران مسئولیت ستاد نمازجمعه شهر بیرجند تقدیر و تشکر کردند.
گفتنی است، مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید ستاد نمازجمعه شهر بیرجند امروز چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه جاری طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان دستگاه های فرهنگی و تبلیغی استان در محل دفتر ایشان برگزار شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *