خانه / پیام ها / متن پیام نوروزی سال ۱۴۰۰ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

متن پیام نوروزی سال ۱۴۰۰ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با تبریک فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰، گفت: از اینکه نوروز امسال ما محفوف به اعیاد شعبانیه هست و اولین عیدی است که با میلاد مقدس حضرت مهدی صاحب الزمان(علیه السلام) تقارن دارد، را ان شاءالله درک خواهیم کرد.

متن پیام نوروزی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی که به صورت تصویری منتشر گردید، به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبرالیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

فرارسیدن سال ۱۴۰۰ را به همه ایرانیان عزیز و بالاخص مردم با فرهنگ خراسان جنوبی تبریک عرض می کنم و از اینکه نوروز امسال ما محفوف به اعیاد شعبانیه هست و اولین عیدی که در این ابتدای سال ان شاءالله درک خواهیم کرد، میلاد مقدس حضرت مهدی صاحب الزمان(علیه السلام) است.

فکر می کنم با سه بهار روبرو هستیم؛ یکی فروردین ۱۴۰۰، دیگری میلاد پرنور حضرت صاحب الزمان(علیه السلام) که امیدواریم به برکت وجود حضرت بقیة الله(علیه السلام) مشکلات جامعه ما و مشکلات جامعه جهانی در بهار مهدوی حل شود.

یک بهار سوم هم داریم و آن انتخابات ۱۴۰۰ است که در پیش داریم، مردم ما با صبر انقلابی فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتند و از خود هم الحق پایمردی نشان دادند.

بسیاری از موارد هم متاسفانه رنج آور است که مدیریت ها کارآمد نبوده و نتیجتاً مردم دچار مشکلات شدند اما این تجربه تلخ می تواند میوه شیرین داشته باشد.

میوه شیرین آن این است که ببینید مردم عزیز ما با جانشان و فداکاری خود چنین انقلاب عظیمی را ایجاد فرمودند.

از نظر همه اهل دقت، دوست و دشمن این انقلاب بالا دست ندارد اما یک شرطی دارد، شرط آن این است که در بهار انتخاب مطالعه بیشتر کنند، دقت بیشتر کنند، دور از مسائل احساسی، دور از انواع و اقسام اغراض نفسانی یا تحت تاثیر شدن عوامل ناقص، سرنوشت خود را می خواهند به کسانی یا به فردی واگذار کنند، بسیار خوب، این بهار است، بذر می ریزیم، در این بذر آیا بذر شیرین است یا بذر تلخ، چه درختی از آن به عمل خواهد آمد؟

ما نباید فراموش کنیم که مشکلاتی که پیش می آید، بله ممکن است ناکارآمدی هایی باشد، اما تخم ناکارآمدی را من کاشتم که رأی دادم، به چه کسی رأی دادم؟خوب به هر کسی رأی دادم جمعش می کنم.

بله کاری که انقلاب برای ما می کند این است که نمی گذارد ۵۰ سال ناصرالدین شاه هر کاری دلش می خواهد بکند.

هر چهار سال باز اختیار را از دست هر قدرتی باشد می گیرد و به دست مردم می دهد، تا مردم یک بذر جدید بکارند، یک بهار جدید است، امیدواریم که با دقت، با شایسته سالاری، با مشورت، با تقوا برای خودشان و برای همه شهروندان انتخابی را صورت دهند که بعد از این همه رنج و زحمت هایی که تحمل کردند ان شاءالله راحتی ببینند، هم برای دنیا، هم برای آخرت.

از همه خدمتگزاران صدیق هم تشکر می کنم مشکلات پشت سر گذاشته شود، امیدواریم که بیماری ها پشت سر گذاشته شود و برای همه خدمتگزاران دعاگو هستیم از جمله خدمتگزارانی که در رعایت امور بهداشت تلاش هایی کردن، زحمت هایی کشیدند و می کشند، ان شاء الله که آنها هم موفق باشند، مردم ما هم موفق باشند و خدایا چنان کن که پایان کار تو خشنود باشی و ما رستگار.

برای شادی ارواح طیبه شهدا، روح امام امت و طول عمر و عزت رهبر فرزانه انقلاب، صلوات بفرستید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *