خانه / پیام ها / قدردانی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی از حضور تأثیرگذار مردم در مراسم ۲۲ بهمن

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی از حضور تأثیرگذار مردم در مراسم ۲۲ بهمن

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی از مردم ولايتمدار خراسان جنوبی به خاطر حضور بی سابقه و تماشایی آنان در مراسم ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شکرگذاریم که در چهل و دومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت همیشه در صحنه ایران، همچنان با استواری، در مسیر آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری(دامت برکاته) گام برداشته و با شور و شکوهی متفاوت تر از سال های گذشته، در ۲۲بهمن ۱۳۹۹، حماسه ای دیگر را رقم زده اند.

گزارش های دریافتی از جای جای استان خراسان جنوبی و کشور عزیزمان ایران اسلامی صحنه های بی نظیر از حضور تاریخی مردم در راهپيمايی خودرویی ۲۲ بهمن و انعکاس دستاوردهای نظام در بسترهای گوناگون رسانه ای و حقیقی به نمایش گذاشت و امسال الحق و الانصاف ملت سنگ تمام گذاشتند و به دنيا ثابت كردند كه در هر شرایطی و موقعیتی مسئله پشتيبانی از انقلاب اسلامی از امور ديگر جداست. توصیه می کنم لیبرال ها و آمریکاپرستان داخلی به صحنه ها‌ی امروز انقلاب نگاه کنند، این صدای رسای ملت در برابر سازش و خودباختگی است.
اینجانب ضمن شکرگذاری به درگاه خداوند متعال و افتخار به وجود مردمی آگاه و با بصیرت، از حضور شما مردم شریف استان خراسان جنوبی که در برنامه‌های یوم الله دهه فجر و بویژه روز ۲۲ بهمن ماه حماسه‌ای دیگر را در تجدید بیعت با امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی خلق نموده اید، تشکر و قدردانی می‌نمایم .
از همت والا و اقدامات ارزشمند جوانان فعال انقلابی در عرصه فضای مجازی و نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همچنین صدا و سیما و اصحاب رسانه که در طول دهه فجر انقلاب اسلامی تلاش و فعالیت موثری داشته اند، صمیمانه سپاسگزارم.

سید علیرضا عبادی
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
۲۲بهمن ماه ۱۳۹۹

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *