خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نشر کرامات شهدا بسیار آموزنده و تأثیرگذار برای نسل های آینده انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نشر کرامات شهدا بسیار آموزنده و تأثیرگذار برای نسل های آینده انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه همواره در زندگی و خاطرات شهدا، کرامات متعددی وجود دارد، گفت: در یاد شهدا، نوشته‌های وصیت نامه‌های ایشان، و از همه بیشتر در کرامات آنها سرشار از پند های آموزنده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید سید احمد فاطمی که به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا در بیرجند برگزار شد، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا بهترین مربی نسل آینده است.

حجت الاسلام والسملمین حاج آقای عبادی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به این مسئله توجه دارند بطوری که فرموده اند ذکر و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، رمز آن این است که شهادت هدف نیست بلکه شهادت در راه هدفی است که منتهی به خداست.

وی با اشاره به اینکه همواره در زندگی و خاطرات شهدا، کرامات متعددی وجود دارد، گفت: خدمت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای شهیدی رئیس فقید بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز گفته بودم که کرامت‌های شهدا بسیار زیاد، اما متفرقه است، لذا پیشنهاد دادم که همه‌ی این خاطرات در سطح کشور جمع آوری شود و یک کتاب منبعی تحریر شود همان گونه که عنایت دارید این خاطرات و کرامت شهدا بسیار آموزنده و تاثیر گذار برای نسل های آینده در برابر این همه هجمه و شبهات است.

امام جمعه بیرجند در ادامه یاد آور شد: همان گونه که در قرآن کریم تذکر داده شده است که وقتی ذهن انسان با این معجزات و کرامات آشنا شود راه برای او روشن می شود و این دل اطمینان پیدا می‌کند، لذا در یاد شهدا، نوشته‌های وصیت نامه‌های ایشان، و از همه بیشتر در کرامات آنها سرشار از پند های آموزنده است.

حجت الاسلام والسملمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه لایه ظاهری ایثارگری ها و شجاعت‌های رزمندگان ایمانشان بود، گفت: ولی لایه پنهان آن خانواده هایی هستند که روحیه آنها را تقویت و پرورش داده‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که خون این شهدای بزرگوار به بار بنشیند و زمینه ظهور امام زمان(عجل الله تعال فرجه) فراهم شود.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *