خانه / متن بیانات / بسیج / قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تحریم واکسن کرونا پوشش هرج و مرج های انتقال قدرت در آمریکا است

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تحریم واکسن کرونا پوشش هرج و مرج های انتقال قدرت در آمریکا است

حجت الاسلام نوفرستی گفت: تحریم رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و موسسه دانش‌بنیان برکت و تولیدکننده نخستین واکسن ایرانی کرونا پوشش هرج و مرج های انتقال قدرت آمریکا است.

حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: استکبار جهانی سال ها بر کشورهای اسلامی سلطه داشته است، بنابراین مسلم است که این کشورها در جریان پدیده کرونا می خواهند از جهات مختلف بر کشورهای دیگر سلطه داشته باشند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: آمریکا به جهت منافع اقتصادی خود؛ قصد تحمیل واکسن کرونای ساخت خود را بر سایر کشورها دارد.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه در بحث بیماری کرونا که همه به دنبال درمان می گردند آمریکا قصد استفاده از موقعیت موجود را دارد، تصریح کرد: آمریکا از این موقعیت برای بالا بردن ثروت خود و افزایش سلطه بر کشورها استفاده می کند، اما باید گفت که دوران سلطه گری آمریکا افول کرده و به طور قطع کشورها باید استقلال لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران هرگز سلطه کفر را بر خودش نمی پذیرد، گفت: بر اساس آیات قرآن، هرگز مسلمان نباید اجازه سلطه کفار را بر جامعه اسلامی خودشان فراهم کنند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: این روزها با توجه به دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی، هیچ اعتمادی به آمریکایی ها نیست چراکه بسیاری از کسانی که از واکسن های ساخت آمریکا استفاده کرده اند یا دچار مرگ و یا امراض دیگری شده اند، لذا ایران اسلامی نیز هیچ اعتمادی به آمریکایی ها ندارد.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه وزارت خزانه ‌داری آمریکا، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و موسسه دانش‌بنیان برکت و تولید کننده نخستین واکسن ایرانی کرونا را به فهرست افراد تحریم شده این وزارتخانه اضافه کرده است، افزود: اینگونه تحریم ها، مقوله جدیدی برای ایران نیست. همانطور که سال ها؛ آمریکا مباحث اقتصادی را تحریم کردند، این بار هم با دیدن اینکه ایران با تکیه بر جوانان، دانش و ایمان خود می تواند واکسنی را تولید کند که موجب اعتماد مردم ایران است، هراس دارند.

وی هجمه صدور انقلاب اسلامی، هجمه منافع اقتصادی و سیاسی را دلایل هراس آمریکا از واکسن ساخت ایران عنوان کرد و با اشاره به انتقال قدرت ریاست جمهوری آمریکا، گفت: این کشور نمی تواند، خود را اداره کنند، لذا در این موقعیت سیاسی برای پوشش این مسائل، فضای دنیا را پر از مباحث خرید واکسن و بیماری کرونا کرده است.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: تحریم نهاد ایرانی از جمله محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و موسسه دانش‌بنیان برکت و تولیدکننده نخستین واکسن ایرانی کرونا پوشش هرج و مرج های انتقال قدرت آمریکا است.

وی در پایان دلیل سیاسی کردن واکسن کرونا را این دانست که آمریکا میدان بازی سیاست را عوض کرده و گفت: این در حالی است که میدان بازی آمریکا هم اکنون مباحث امنیتی داخل آمریکا در جریان تحلیف ریاست جمهوری این کشور است، آمریکا در صحن بین الملل؛ مقوله واکسن کرونا و بهداشت را پر رنگ تر می کند تا مردم متوجه مباحث داخلی آمریکا نشوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *