خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بصیرت عمارگونه کارساز در برابر فتنه ها/ برخی افراد در داخل هنوز در دشمنی غربی‌ها با جمهوری اسلامی ایران تردید دارند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بصیرت عمارگونه کارساز در برابر فتنه ها/ برخی افراد در داخل هنوز در دشمنی غربی‌ها با جمهوری اسلامی ایران تردید دارند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه در برابر فتنه ها تنها تفکر با بصیرت کارساز و مفید است، گفت: بعد از این همه فتنه ها و دشمنی کشورهای غربی برخی افراد در داخل خود را به خواب می زنند و هنوز در دشمنی این کشورها با ایران اسلامی تردید دارند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی امروز (۴ دی) در نشست با ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: هر وقت ابهامات از جلوی راه مردم برداشته شود مطمئن باشید مردم بقیه کارها را انجام خواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه مسائل پشت پرده باید برای مردم تحلیل شود، افزود: در سال ۸۸ یک فتنه پیچیده و ناباور به وجود آمد و مردم به خاطر تردید نتوانستند تصمیمی بگیرند و بعد از هشت ماه مردم به میدان آمدند و حماسه ۹ دی را آفریدند.

وی با اشاره به اینکه از صدر اسلام تاکنون فتنه های بسیاری به وجود آمده است، افزود: این فتنه ها به دست مسلمانان سرکشی که از دین تبعیت نمی کردند رخ می داده است و این افراد به ظاهر مسلمان بودند اما با کفار و مشکرکان پیوند داشتند و در برابر فتنه ها تنها تفکر عمار یا همان تفکر با بصیرت کارساز و مفید است.

امام جمعه بیرجند در ادامه تصریح کرد: اروپایی ها و کشورهای غربی از ۲۰۰ سال قبل تاکنون از هر روشی برای نابود کردن مسلمانان استفاده می کنند و از انجام هیچ جنایتی ابایی ندارند و در ایران هم انواع و اقسام برنامه های فساد را اجرایی کردند و هنوز هم مورد حمله قرار داده اند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی افراد در داخل می خواهند به وسیله وحشی های غربی کشور را درست کنند، افزود: این اندیشه و خیال باطلی است در حالی که مشاهده می کنید وحشی های غربی از هر ابزار و روشی برای تخریب ملت وکشور ایران استفاده می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: دشمنان به دنبال ناموس، جان و مال ملت ایران هستند و اگر به صورتمان لبخند می زنند نباید باورشان کنیم چون هرگز تفکر آن ها تغییر نخواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال این هستند که مردم ایران را از نیرو خالی کنند، افزود: غربی ها به دنبال سرگردان کردن ما هستند و مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و سیاسی کشور را ضیعف و بالاترین حد استبداد را در کشور پیاده سازی کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت های غربی تنها آزادی را برای خودشان می خواهند، ادامه داد: این افراد اجازه آزادی به مردم نمی دهند و متاسفانه خوش باورها در داخل کشور دل به وعده های توخالی غربی ها می بندند.

وی در ادامه بیان کرد: یک درصد از جمعیت و ۹۹ درصد ثروت کشورهای غربی دست مستکبران است و بیش از ۷۰ هفته است که در فرانسه اعتراضات وجود دارد و تنها به دنبال آزادی بیان و برقراری عدالت هستند.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه ملت ایران در آزادی انسانی و سیر به سوی کمال قرار دارند، افزود: بعد از این همه فتنه ها و دشمنی کشورهای غربی برخی افراد در داخل خود را به خواب می زنند و هنوز در دشمنی کشورهای غربی با ایران اسلامی تردید دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مردم از بصیرت خوبی برخوردار هستند، گفت: گاهی به خاطرشیوع ویروس کرونا و گاهی به خاطر سلیقه ها و دخالت های شورتر از حد لازم می بینیم که نمازهای جمعه ترک شده است و امیدواریم نمازهای جمعه دوباره برگزار شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: راه های تبلیغات بسیاری وجود دارد و باید از آن ها در شرایط موجود استفاده شود و منتظر راه های قدیمی برای تبلیغات دین نباید بود.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *