خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: متاسفانه برخی افراد ابله آینده ایران را در گرو انتخاب شدن بین ترامپ و بایدن می دانند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: متاسفانه برخی افراد ابله آینده ایران را در گرو انتخاب شدن بین ترامپ و بایدن می دانند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا در سیاست خارجه هیچ فرقی با هم  ندارند، گفت: متاسفانه برخی افراد ابله آینده ایران را در گرو انتخاب شدن بین ترامپ و بایدن می دانند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی امروز (۱۴ آبان) در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان ضمن تبریک ایام ولادت پیامبراکرم (صلوات الله علیه) و امام جعفر صادق (علیه السلام) و بزرگداشت ۱۳ آبان، با اشاره به پخش صحبت های توهین آمیز رئیس جمهور فرانسه در فضای مجازی نسبت به پیامبر اسلام، گفت: این صحبت ها پر از تناقض گویی لفظی و عملی بود؛ پیدا بود اصل انشاء هم از طریق شیعه‌های انگلیسی نوشته شده بود که قصد داشتند در هفته وحدت زهر اختلاف نیز بریزند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور فرانسه متوجه صحبت هایی که می خواند، نبود؛ بیان کرد: رئیس جمهور فرانسه طوری برای یک نفر دلسوزی میکرد، گویا جنایات کشور خودش در الجزایر یا باقی کشور های آفریقایی را فراموش کرده است، از طرفی در این ۴۰ ساله که از انقلاب هم گذشته هر چه آدم هرزه ، تروریست و منافق بوده که دست به کشتار و جنایت زده و فرار کرده را در کشور خود جا داده است.

وی بیان کرد: حال بعد از صدها سال جنایت بی حد و حصر، از اعزام افراد جهت کمک به داعش که شکست خوردند و به کشور فرانسه بازگشتند و حتی شاید با دستور خود دولت فرانسه در این کشور دست به اقدامات تروریستی می زنند، نیز به پای اسلام می گذارد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه مردم کشور فرانسه حدود ۷۰ هفته نسبت وضعیت کشور خود اعتراض و سوال داشتند، اما جز با خشونت و شکنجه برخورد دیگری با آنها نشد، افزود: این کشوری که خود را مدعی طرفداری از دموکراسی و آزادی بیان می داند، چرا تنها به یک سوال مردم خود جواب نمی دهد؟!

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در ادامه گفت: مردم فرانسه فقط یک سوال داشتند که این سیستم سرمایه داری چیست که باید به اقتضای آن ۹۹ درصد ثروت فقط دست یک درصد جمعیت باشد و ۹۹ درصد جمعیت باید از یک درصد ثروت آن هم صدقه سرمایه داران استفاده کنند؟۷۰ هفته مردم خود را کشتند، شکنجه و زندان کردند، ولی کسی پاسخشان را نداد، حال دولت فرانسه طرفدار مظلومین شده‌است!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه آمریکا محصول همان هرزه‌های اروپاست، بیان کرد: اروپائیان با دروغ هایی که ساختند وارد سرزمین آمریکا شدند در حالی که این قاره تمدن و حدود ۱۰۰ میلیون جمعیت داشت؛ اروپائیان به هر طریقی چه با سلاح های جنگی و چه با بیماری و ایجاد قحطی بیش از ۸۰ میلیون از این افراد را کشتند، و حال هم آمریکا مجری تمامی برنامه‌های اروپاست.

وی خاطر نشان کرد: این کشورهای استکباری برای سلطه‌ی بر عالم برنامه دارند و تا به این برنامه نرسند، که نخواهند رسید، همان طور که خودشان نیز گفته‌اند همه‌ی گزینه‌هارا روی میزشان خواهند داشت و در این گزینه ها، جنگ نظامی جزو اولین انتخابشان بوده و خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بعد از جنگ جهانی دوم بیش از ۵۰ تجاوز غیر قانونی به کشورهای مختلف توسط کشورهای استعماری رخ داده است، گفت: اما امروزه نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در برابر گزینه های نظامیشان ایستاده‌اند، در حالی که طی هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا به جنگ با کشور ایران آمدند و شکست خوردند که این به معنای کند شدن شمشیر نظامی استکبار است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با تاکید بر اینکه اصل تصرف مستکبرین، تصرف از درون است و ایجاد دودلی و تردید نسبت به باورهای الهی و انسانی هستند و در این زمینه نیز سیستم های خاصی تعبیه کرده و قصد سرگردان کردن جامعه ها را دارند و افراد جامعه را وادار به قانون شکنی و جدایی بین ملتها و دولت‌ها می کنند، بیان کرد: این اقدامات را بااستفاده از درگیر کردن مردم با گرانی، اختلاس و اعتیاد به مواد مخدر انجام می‌دهند.

وی درادامه با تاکید بر اینکه مسئله ای همچون مواد مخدر که از دیرباز توسط انگلیس در کشور وارد می‌شد و مردم را آلوده می کرد، تا امروز که مواد صنعتی نیز اضافه شده و تولیدات ده‌ها برابر شده است و تمام تلاششان درگیر کردن مردم با مواد مخدر و مشروبات الکلی است که بدنبال آن فسادهای اخلاقی و مالی را داراست، گفت: در اینجا باید از زحمات نیروهای مسلحی که با این پدیده شوم مبارزه می‌کنند، تشکر کرد و می‌طلبد که تمام افراد چه در دانشگاه‌ها و حوزه‌ها و چه دستگاه‌های دولتی و افراد کف جامعه به مبارزه با این مسئله بپردازند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی دزدی‌ها، اختلاس‌ها و قاچاق را از طرح و برنامه‌های دشمنان دانست و افزود: این ها همه گزینه‌های روز میز دشمنان است و می طلبد که جامعه اسلامی با هوشیاری ایمانی با این موارد برخورد کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه گاهی برخی افراد مسائل گرانی را بر گردن دلالان و تحریم‌ها می اندازند، گفت: این گرانی‌ها اصلا ربطی به دلال‌ها ندارد، اینجا بحث تفکر لیبرال دموکراسی است که به اسم دلالان و اختلاس‌گران مسئله را توجیه می کنند.

وی با اشاره به اینکه تصرف فقط تصرف آب و خاک نیست، تصریح کرد: وقتی فردی داخل کشور کم فروشی، دزدی و گران فروشی می کند، یعنی به تصرف تفکر لیبرالی دشمن درآمده است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه غربی ها می گویند لیبرال دموکراسی پایان تاریخ است، گفت: وقتی امور دست یک لیبرال دموکراسی افتاد، از هر جمعیتی و هر فردی با یک استبداد قوی اجازه هرگونه تغیر و آزادی را می‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در ادامه افزود: این لیبرال دموکراسی جامعه را هم طوری تنظیم می کنند که به عنوان برده داری طبقاتی استفاده شود، وآن یک درصد همه کاره خواهند بود.

وی با بیان اینکه حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا در سیاست خارجه هیچ فرقی با هم  ندارند و ۴۰ سال است که ایران اسلامی را تحریم و دست به کشتار زده اند، گفت: متاسفانه برخی افراد ابله آینده ایران را در گرو انتخاب شدن بین ترامپ و بایدن می دانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در کشورهای لیبرالی دولتی وجود ندارند و دولت را سرمایه داران انتخاب می کنند تا مجری قوانین آنها باشند، گفت: در این کشورها مردم اصلا اجازه سوال ندارند و اگر خواسته‌ای داشته باشند، با ماشین از روی مردم رد می شوند واسب می تازند و در رسانه‌ها دم از حقوق بشر میزنند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی  با اشاره به کشتار بی رحمانه فرقه داوودیه در آمریکا توسط اف بی آی، گفت: کشورهای استکباری هرچه جنایت نیاز باشد انجام می دهند تا منافع اقتصادی خود را تامین کنند، این ماهیت هویت استکبار است.

وی خاطر نشان کرد: اینجاست که می طلبد انسان‌هایی که ایمانی قوی دارند باید پای ایمانش بایستند و از ارزش های الهی و انسانی برای استفاده آیندگان  دفاع کنند و آنهایی هم که ایمانی ندارند بدانند که اگر سیستم لیبرال دموکراسی بر جهان مسلط شود یک سیستم برده داری مدرن خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: چه جهادی بالاتر و با ارزشمندتر از اینکه برای حفظ مردم جهان در برابر این ظلم علنی مقاومت کنید و بشر را از دست این تفکر وحشتناک نجات دهید.

انتهای پیام/

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *