گزارش تصویری/ دیدار فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی با امام جمعه بیرجند به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ تصاویر دیدگاه خود را بنویسید 840 نمایش ها به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی دیدار کردند. 1399-06-31 Webmaster