خانه / دیدارها / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: ما از آزادگان انتظار شفاعت داریم

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: ما از آزادگان انتظار شفاعت داریم

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه ما از شما انتظار شفاعت داریم، گفت: شما اسناد انقلاب هستید و دشمنان مغروری که شرق و غرب همراهشان بودند را با تحمل و صبرتان، شرمنده و سر به زیر کردید.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از آزادگان خراسان جنوبی ضمن تبریک ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهمن اسلامی اظهار کرد: امروز برای بنده روز بسیار خوبی بود زیرا توانستم شما را از نزدیک زیارت کنم.

 

وی با اشاره به اینکه، زبان، قلم، هنر، اعداد و ارقام از بیان اقدامات فداکارانه آزادگان عاجز است، افزود: درک مفهوم کلمه آزاده، کار ساده ای نیست زیرا آزاده تنها به معنی رهایی از زندان نیست.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان یعنی “نفخت فیه من روحی” خاطر نشان کرد: ما همیشه در سر دو راهی هوای نفس و خدا قرار داریم.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه عالم اسارت همین انگیزه های بدنی هستند، تصریح کرد: برخی ها اسیر در شهرت، مقام، مال و… هستند که باید گفت این اسارت، بدترین نوع اسارت است.

 

وی ادامه داد: مال پرست ها، خودپرست ها، شهوت پرست ها و پول پرست ها همگی در اسارت قرار دارند و آزادی از این اسارت‌ها که تمامش ننگ است وقتی حاصل می شود که شخص بر اساس فطرت الهی خود، عاشق خدا شود.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه بنده خدا و کسی که عاشق خدا است، دیگر اسیر نمی شود، گفت: آن کسی که بنده هوا شود همه مظاهر عالم را بر اساس هوای نفس دوست دارد اما آن فردی که به عشق خدا پیوسته است، همه مظاهر را در پای محبت خدا دوست دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی افزود: آزاده یعنی آن دسته از افرادی که در صحنه آزمایش، چون انگیزه و هدفشان خدا بود بر عزتشان افزوده گشت.

 

وی افزود: آزادگان در صحنه آزمایشی قرار گرفتند که در انواع و اقسام مسائل و متغیرها، پای حرف خدا ایستادند و با اینکه شکنجه شدند و در زندان‌ها ماندند، اما هیچگاه خدا را رها نکردند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آنهایی که ظلم و ستم می کنند، شهرها را ویران کرده و مردم را آواره می کنند، اسیر هوای نفس خود هستند، گفت: یزید و بن سلمان و ترامپ اسیر هستند اما آنهایی که از غیر خدا منقطع هستند و همه چیز را برای خدا دوست دارند، آزاده نام دارند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه ما از شما انتظار شفاعت داریم، تصریح کرد: مطمئن باشید که خداوند متعال با شما است و شما را رها نمی کند.

 

وی با بیان اینکه آزادگی را به شما آزادگان تبریک عرض می کنم، گفت: شما اسناد انقلاب هستید و دشمنان مغروری که شرق و غرب همراهشان بودند را با تحمل و صبرتان، شرمنده و سر به زیر کردید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *