خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مسیر صالحین یک مسیر بین المللی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مسیر صالحین یک مسیر بین المللی است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه مسیر صالحین یک مسیر بین المللی است، گفت: اگر ما شرایط زمان خود را قدردانی کنیم به پیروزی خواهیم رسید.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با دست اندرکاران امور صالحین اظهار کرد: شنبه هفته آینده روز عفاف و حجاب و یورش دژخیمان رضاخان پلید و انگلیس خبیث به مسجد گوهرشاد در جوار حرم علی بن موسی الرضا(ع) است که باید برای آن تدبیر، تبلیغ و پیش بینی مناسبی صورت گیرد.

 

وی افزود: عفاف و حجاب مسئله روز است و عوامل استعماری و استکباری که آن روز به وسیله خشونت و سلاح راه پایشان را باز کردند، امروز از نزدیک با ویروس با نفوذ فرهنگی در فضای حقیقی و مجازی از آن بذر پلید، محصول خبیث برداشت می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: اشغال عدن به وسیله آمریکا و انگلیس که اصولا طرح و برنامه آنها برای تمام جهان همین است اما اگرچه آنها این آرزو را به گور خواهند برد اما شرط اولیه آن این است که دشمنی این دشمنان را جوانان، جامعه و صالحین احساس کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه صالحین برای شهر و روستای خود ساخته نمی شوند بلکه برای جهان ساخته می شوند، گفت: در مسئله صالحین افراد باید هم اشباع شوند و هم از مسائل نیاز روز برخوردار باشند.

 

وی با اشاره به اینکه انسان صالح آن است که همه کارهایش از جمله سکوت، فریاد و حضورش در صحنه ها تنظیم شده باشد، ادامه داد: اگر بخواهیم بر روی این قضیه که یک مسئله اصلی است و برای نسل های آینده یک ستون فقرات محسوب می شود، کار کنیم باید هم آرمانش و هم منازلی که می خواهد طی شود، مشخص باشد و متناسب با آن، منازلی که طی شده دیگر تکرار نگردد.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه اصولا کارهایی که به صورت هدفمند تشکیل می شود، مسئله ای تکراری ندارد، بیان داشت:  نقاط ضعف و قوتی که در جاهای دیگر دارید را نیز کارشناسی کنید و نقدهای دوستان را نیز جمع آوری کنید تا در مجالس مشورتی طرح و مشکلات برطرف گردد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه مسیر صالحین یک مسیر بین المللی است، گفت: اگر ما شرایط زمان خود را قدردانی کنیم به پیروزی خواهیم رسید.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *