خانه / دیدارها / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: عدالت طلبی را باید در خانه اهل بیت(علیه السلام) جستجو کرد/ تنها مکتبی که حرفی برای گفتن دارد مکتب اسلام است

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: عدالت طلبی را باید در خانه اهل بیت(علیه السلام) جستجو کرد/ تنها مکتبی که حرفی برای گفتن دارد مکتب اسلام است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به جریانات عدالت خواهی در جهان، گفت: شرایطی که امروز در دنیا شاهد آن هستیم به مانند اوایل انقلاب در ایران است و و دنیا باید بداند که عدالت طلبی آدرس دارد و آدرس آن خانه اهل بیت(ع) است که بر فلسفه همه بعثت انبیاء الهی می باشد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با اعضای جامعه روحانیت مبارز خراسان جنوبی ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: ارکان اصلی جامعه روحانیت مبارز، ارکان اصلی علم، تقوا، دیانت و سیاست بوده اند و نقش آن در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن بسیار چشمگیر بوده و برای مردم متدین ما نیز نظر جامعتین(جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم)، حجت بود.

 

وی افزود: جامعه روحانیت مبارز در بسیاری از مسائل، عوارض و مشکلاتی که لازمه یک انقلاب بود که دشمن برانگیز است، بسیار کمک کرد که البته بعدها دچار ضعف شد اما اکنون بسیار به موقع تجدید حیات می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: جامعه روحانیت مبارز در شرایط ایران آن روز در مقابل مدعی‌ها حرفی برای گفتن داشت و امروز نیز بعد از آن که منطقه پشت سر گذاشته شده و شرایط جهان، همان شرایط ایران اول انقلاب است، دوباره تجدید حیات کرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: طبعا با فروپاشی بلوک شرق که در پرده های اوهام ماتریالیستی مردم را سرگرم کرده بود و بدتر از آن تفکر لیبرال دموکراسی غرب که تمامش مکر، فریب و حیله بوده و هست، امروز مردم می خواهند نفسی آزاد کنند.

 

وی ادامه داد: اگر امروز پلیس آمریکا زانو بر روی حلق یک شهروند می گذارد و به وی اجازه نفس کشیدن نمی دهد، سمبل یک امر فیزیکی است، اما واقع مطلب این است که آنها زانو بر روی نای فریاد همه انسان ها گذاشته اند که نفس نکشند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دنیا امروز می خواهد نفس بکشد، مطرح کرد: تنها مکتبی که حرفی برای گفتن دارد مکتب اسلام اهل بیت(ع) که در واقع به نص قرآن و فلسفه بعثت همه پیغمبران است، می باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: از زیر بار یک ظلمه به زیر بار یک ظلمه ای دیگر رفتن هنر نیست.

 

وی بیان داشت: اگر امروز جامعه روحانیت مبارز می خواهد تجدید حیاتی کند به موقع دست به این کار زده، زیرا همان شرایطی که در اوایل انقلاب در ایران در حال وقوع بود، امروز در جهان در حال شکل گیری است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در سال ۴۲ هنگامی که آقای عسگر اولادی آرزوی ظهور کرد، امام خمینی(ره) به وی گفت که باید زمانی بگذرد تا این مسئله در ایران جا باز کند و سپس زمانی بگذرد که در منطقه تثبیت گردد و مدتی نیز بگذرد تا در جهان مطرح گردد، لذا از سال ۴۲ بر زبان جاری کردن نام امام خمینی(ره) جرم بود اما انقلاب در سال ۵۷ به پیروزی رسید و مسائل ناباور، به باور مردم رسید.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ادامه داد: امروز آنچه که حرف اول را در منطقه می زند، هسته مقامت است و دیگران حسرت آن را می خورند که ۷ تریلیون دلار در منطقه هزینه کردند و امروز باید دست خالی برگردند.

وی با اشاره به اینکه امروز در خیابان های واشنگتن، لندن و پاریس فریاد عدالت طلبی سر داده می شود، اضافه کرد: عدالت طلبی آدرس دارد و آدرس آن خانه اهل بیت(ع) است که بر فلسفه همه بعثت انبیاء الهی می باشد.

 

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: شرایط امروز جهان به مانند نسیم بهاری در حال وزیدن است و اوضاع از ۶ سال قبل تاکنون دچار تغییرات بسیاری شده است که باید از آن استفاده کرد اما شرط بهره برداری از آن این است که افراد حاضر در میدان به درستی عمل کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: آنچه که باعث می شود تا در ظهور حضرت مهدی(عج) تأخیر بیفتد این است که برخی ها بد عمل می کنند و به اسم خدا شروع و به اسم هوا تمامش می کنند.

 

وی تأکید کرد: امروز صحنه ای در جهان پیش آمده که اگر افراد حاضر در میدان درست عمل کنند، خیلی امیدها در ادامه قابل اتفاق است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: از این تشکل، سوابق و تجدید حیات آن تشکر می کنم و همچنین همکاری هایی که از دست بنده ساخته باشد نیز انجام خواهم داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تأکید کرد: در هر کجایی که ابهامی نیست بر اساس آن تصمیم بگیرید و در هر کجا که ابهامی وجود دارد از مسئولین اصلی بخواهید که رفع ابهام کنند.

 

وی در پایان گفت: در این شرایط جهانی باید حداکثر استفاده را برد، لذا می طلبد تا اهداف مشخص باشد که شاهد برداشتن گام های موثری در گام دوم انقلاب باشیم.

 

انتهای پیام/

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *