خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: رهبری های پیامبرگونه مقام معظم رهبری سبب شده تا اقدامات بیگانه پرستان به یاس و ناامیدی تبدیل شود/ دست اندرکاران امر تبلیغ برای نجات نوع بشر خود را مجهز نمایند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: رهبری های پیامبرگونه مقام معظم رهبری سبب شده تا اقدامات بیگانه پرستان به یاس و ناامیدی تبدیل شود/ دست اندرکاران امر تبلیغ برای نجات نوع بشر خود را مجهز نمایند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: امروز همگان شاهد هستند که رهبری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، پیامبرگونه است، ایشان قاطع و با ایمان به خدا حرف می زنند و هر وقت بیگانه ها و یا بیگانه پرست ها جوی را ایجاد می کنند و می خواهند بذر یاس بکارند، می بینند که فرمایشات ایشان به صورت دقیق واقع می شود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با مدیران سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت دهه مبارک کرامت اظهار کرد: دنیا امروز نه به صورت یک دهکده بلکه به صورت یک خانه درآمده و سرنوشت همه انسان ها به یکدیگر گره خورده است.

 

وی افزود: مشکل موجود عالم به جایگاه انسانی برمی گردد، لذا اگر انسان به معنی واقعی انسان شود همه امور درست خواهد شد اما اگر انسان درنده و شیطان باشد، هیچ وقت درست نخواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: راه درست شدن انسان همانی است که فلسفه بعثت انبیاء الهی است، لذا باید هر موجود و انسانی در جایگاه خودش قرار گیرد و هر کسی به حقی که از عقل و دین برای او منظور شده، هم آنان را ادا کند و هم به وظیفه ای که بر او محول شد عمل کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: تبلیغات نباید جزیره ای باشد و اگر یک روزی چنین اقتضایی بوده اما اکنون کل دنیا واحد است، لذا تبلیغات باید هدفمند، بر اساس اولویت، هماهنگ و همسو باشد تا موثر واقع گردد.

 

وی با اشاره به اینکه باید بر روی طرح کارشناسی درست، تشکل صحیح و اقدام به موقع کار کرد، گفت: در کنار انواع کمبودهایی که امروز وجود دارد که از جمله آن می توان به وجود مبارک علمای اسلام شناس اشاره کرد که باید بر استعمار و استکبارگران و انگلیس آن زمان و رضاخان ملعون و مطیع بیگانه لعنت فرستاد که در یک مقطع حساس تاریخی مدارس را بستند، علما را کشتند و کتاب هایی که فرهنگ مکتوب ما بود را از بین بردند، لذا بعد از صد سال، امروز آن کمبودها خود را نشان می دهد.

 

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: امروز پیام انبیاء را از زبان خود انبیاء، حضرت امام صادق(ع)، منتظرین حضرت مهدی(عج) و آرزومندان زیارت کربلا می شنویم، اما امروز مسئله این نیست بلکه پیام انبیاء که عدالت است، از خیابان های واشنگتن، لندن، برلین و پاریس شنیده می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ادامه داد: با همه کمبودها باید همانطور که دشمنان از ابزارهای رسانه ای استفاده می کند، ما نیز استفاده کنیم لذا چون مردم اروپا و آمریکا شرایط بی عدالتی را بیشتر چشیده اند، امروز آمادگی بیشتری برای پذیرش عدالت دارند.

 

وی گفت: اخیرا یکی از تحلیل‌گران خارجی در تحلیلش می گوید آنچه امروز در غرب به عنوان عدالت خواهی به صورت منطقی و مطالبه از سران کشورهای آمریکایی و اروپایی مطرح است، به دو نامه رهبر انقلاب که ۵ سال قبل برای جوانان اروپا و آمریکا نوشته بودند، برمی گردد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی افزود: تجربه چهل سال انقلاب اسلامی نشان داده است، هر زمانی که نفوذی از جانب غرب در نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته برخی ها در صدد آسیب رساندن به نظام بودند، دستی از غیب آمده و همه طرح های نظامی، سیاسی و تبلیغاتی آنان را خنثی کرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی بیان کرد: مستکبرین جهانی با چهل سال کارشکنی، محاصره اقتصادی و جنگ بر علیه جمهوری اسلامی ایران، امروز باید بدانند که دنیا صاحب دارد و صاحب آن حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) است.

 

وی با اشاره به اینکه ما امروز در بهترین شرایط قرار داریم، افزود: امروز آنهایی که با ظلم کنار می آیند، خود به خود چه به صورت فردی و چه به صورت جایگاه، دین و مذهب به رسوایی کشیده می شوند.

 

امام جمعه بیرجند گفت: از ظلم تاریخ ۲۰۰ ساله اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها، حساب این نیست که گلوی یک سیاه پوست را بگیرند که نتواند نفس نکشد، بلکه آنها در هر کجایی که وارد شده اند، نگذاشته‌اند تا ملت ها نفس بکشند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی یادآور شد: ساکنان ایالت متحده آمریکا، آمریکایی نیستند بلکه اروپایی هایی هستند که از ۱۰۰ میلیون مردم بومی آمریکا، ۸۰ میلیون نفررا به قتل رساندند و بر روی قبر آنها ایالات متحده آمریکا را ایجاد کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: تمام فتنه هایی که در میانمار، هند، آفریقا، غرب آسیا و در خود کشورهای اروپایی صورت می گیرد، توسط استعمار انجام می شود، زیرا تِز آن ها این است که کسی نتواند در جهان نفس بکشد که البته امروز به رسوایی کشیده شده اند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه متأسفانه در این رسوایی های اخیر، کلیسا با همه ادعاهای تبلیغاتی، نفسش در نیامد، افزود: اینکه کلیسا توان تبلیغ به عدل را ندارد برای این است که یک عنصر سیاسی دست بسته تحت تأثیر طواغیت و ستمگران بین المللی است، لذا مشاهده می شود این همه جریاناتی که امروز در کشورهای اروپایی و آمریکایی می گذرد، هنوز کلیسا از آنها خبر ندارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه باید پیام عدل به همه برسد، بیان داشت: شما روحانیون باید سر به سجده گذارید و شکر خدا را به جای آورید که اسلام را در مکتب امام صادق(ع) و اسلام شناسی علی بن ابی طالب و امام رضا(ع) فرا گرفته اید و در انتظار حضرت مهدی(عج) آن را شناخته اید.

 

وی با بیان اینکه امروز هر حرف شما در دنیا خریدار دارد زیرا سابقه شناخت مکتب اسلام این است، ادامه داد: حق گرایی بودن، اولین شرط عدالت است، لذا اسلام یعنی حق را تشخیص دادن و در یک کارشناسی درست تسلیم حق شدن.

 

امام جمعه بیرجند ابراز داشت: امروز آقای جرج جرداق، نویسنده توانای مسیحی به آن سمبل عدالتی که شما به آن ارادت دارید، صد برابر بیشتر ارادت خود را ابراز کرده است لذا کتاب صوت عدالة الانسانیه را به وجود علی بن ابی طالب که سمبل عدالت و دعوت همه انبیاء الهی است، اختصاص می دهد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی مطرح کرد: شما امروز باید به این نکته توجه داشته باشید که چه معجزه ای را به پیروی از امام راحل و رهبری رهبر انقلاب اسلامی انجام داده‌اید، معجزه ای که دنیا در آن مانده است و هر زمانی هم که توطئه ها می خواهد، آن را تضیف کند، معجزه ای دیگر می آید و بر استقامت آن می افزاید.

 

وی یادآور شد: مردم مصر برای انقلاب خود با ضعف و مظلومیتی که داشتند بسیار هزینه کردند و حسنی مبارک را که فرزند استکبار بود را از کار برکنار کردند، اما جامعه الازهر مصر آخرین کسانی بودند که به مردم پیوستند در حالی که آنها باید جلودار می بودند و مردم به آن ها ملحق می شدند، و پس از انقلاب و انتخاب آقای مرسی، یک عده سیاستگردان استعماری علیه وی و اخوان المسلمین جریاناتی را دامن زدند و اول کسانی که به جمع معترضین پیوستند باز هم همین جامعه الازهر مصر بود.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اولویت شما در سطح منطقه و جهان دعوت به عدل است، گفت: کشور فلسطین وقتی مشکلاتش حل می شود که به همه ی ساکنین اصیل فلسطینی حق سرنوشت دهند و اشغالگران اخراج شوند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی بیان داشت: تبلیغات امروز و فردا با تبلیغات دیروز فرق می کند و به برگزاری یک جلسه با موضوع خاص و سخنرانی خلاصه نمی گردد.

 

وی افزود: بعد از چهل سال تجربه همه باید بدانیم که دنیا امروز به سمت عدالت حرکت کرده است، لذا پیش از آنی که فرصت از همگان گرفته شود، باید خود را با دنیای فردا که دنیایی است که اسلام به معنی صحیح اجرا خواهد شد، تطبیق دهند.

 

امام جمعه بیرجند ادامه داد: امروز کار به جایی رسیده است که استاد دانشگاه صهیونیست به شاگردان خود می گوید، شما یهودی ها امروز برای جهان حرفی برای گفتن ندارید و آن مکتبی که می تواند دنیا را اداره کند، اسلام است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی افزود: ما دارای مردم بسیار خوبی هستیم زیرا هرچه برخی مسئولین بی تفاوت و بی درد هستند، مردم جبران می کنند.

 

وی گفت: ما امروز از وجود حججی ها و چمران ها بهره می بریم و حرف شما را امروز در کشورهای اروپایی و آمریکایی می زنند و آن همان شعار عدالت است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: امروز روزی است که تبلیغات باید خود را به مجهز کند و به صورت دانش بنیان، کارشناسی شده و یک پروژه به دنبال نجات نوع بشر باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: جایگاه خود را بسیار قدر بدانید زیرا اگر یک نفر به وسیله شما هدایت شود از همه آنچه که آفتاب بر آن می تابد ارزشش بیشتر است.

 

وی گفت: امروز همگان شاهد هستند که رهبری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، پیامبرگونه است، ایشان قاطع و با ایمان به خدا حرف می زنند و هر وقت بیگانه ها و یا بیگانه پرست ها جوی را ایجاد می کنند و می خواهند بذر یاس بکارند، می بینند که فرمایشات ایشان به صورت دقیق واقع می شود.

 

امام جمعه بیرجند گفت: دنیا امروز منتظر حرف شما که حرف انبیاء الهی و امام صادق(ع) است، می باشد و آن فرزند حسین(ع) که توان پیاده کردن عدل را دارد و ملت های مظلوم را از چنگال ستمگران بین المللی آزاد خواهد کرد، حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) است.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *