خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مهمترین شاخص جهادگران سازندگی تعهد ایمانی آنان است/ عمل صالح جهادگران سابق ضایع شدنی نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مهمترین شاخص جهادگران سازندگی تعهد ایمانی آنان است/ عمل صالح جهادگران سابق ضایع شدنی نیست

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه عمل صالح ضایع نمی شود، گفت: اگرچه اقدامات شما هدفمند بوده اما هدف اصلی، پیام سازندگی در تعهدهای ایمانی در جایگاه انقلاب اسلامی بوده است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با رئیس و اعضای کانون بازنشستگان جهاد سازندگی خراسان جنوبی که به مناسبت ۲۷ خردادماه سالروز تأسیس نهاد مقدس جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: توفیق زیارت شما برای بنده یک آرزو بود که وقتی پیشنهاد شد احساس کردم که خودم نیز برای دیدن شما دلتنگ هستم.

 

وی افزود: عزیزترین سرمایه انسان، عمر است که در چه راهی مصرف شود، و خداوند این توفیق را به شما و امثال شما عنایت کرد که در بهترین دوران زندگی خود، بهترین کارها را انجام دادید و این سرمایه ای بزرگ برای شما محسوب می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: ما دوران تلخ زمان طاغوت را به یاد داریم که لغزشگاه های جوانان بود و اوضاع در آن زمان به گونه ای بود که کارشناسان آمریکایی پس از بررسی ایران گفتند ” اسلام در ایران به مانند یک پیری است که عمر آن سر آمده و نفس های آخر خود را می زند.”

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: اگر در سال ۵۷ انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید، اینکه سرنوشت کل نسل های بعد به کجا می کشید را فقط خدا می دانست.

 

وی ادامه داد: شما عمر خود را در خدمت به روستائیان و در امور مختلف از جمله ایمان، فرهنگ، اقتصاد و نظم اجتماعی مردم و همچنین حضور در جبهه سپری کردید و برای عمر هیچ نرخی بالاتر از این وجود ندارد.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مومن کسی است که در مقام عبودیت کم نمی گذارد، گفت: جهاد اصلی همان جهاد اکبر است که انسان در درون خود بر نفسش غالب شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه عمل صالح ضایع نمی شود، بیان داشت: شکر خداوند متعال را به جای آورید که زمینه ای پیش آورد تا شما عمر خود را در بهترین امور مصرف کنید.

 

وی افزود: اگرچه اقدامات شما هدفمند بوده اما هدف اصلی، پیام سازندگی در تعهدهای ایمانی در جایگاه انقلاب اسلامی بوده است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی ابراز داشت: با وجود تمامی توطئه ها و فتنه ها و همچنین بیماری کرونا، در شرایطی که ما به یک مجلس خوب نیاز داشتیم، خداوند متعال توفیقی عنایت کرد و مجلس خوبی تشکیل شد، که امیدواریم این مجلس بر روی نوع کارهایی که از آن بوی بی عدالتی می آید تا چه رسد به بی عدالتی، حساس باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ادامه داد: قبل از تشکیل مجلس نیز خداوند به ما تجدید قوه قضائیه را عنایت کرد که امروز شاهد هستیم دست به کارهای جالب عدالت خواهانه می زند.

 

وی گفت: ایران اسلامی در حالی که در تحریم قرار داشت و دیگر کشورهای پُر ادعا پُز می دادند و علیه این کشور تبلیغات سوء می کردند، با زیر ساخت هایی که شما در ۴۰ سال قبل در ایجاد آن تلاش کردید، در سطح بین الملل خوش درخشید.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه امروز دنیا فریاد اسلام که همان عدالت است را فریاد می زند، بیان داشت: انقلاب ما اسلام ما است، و شاخصه این اسلام در دعوت ۱۲۴ هزار پیامبر و مکتب اهل بیت(ع) و امام جعفر صادق(ع)، عدالت است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی خاطر نشان کرد: قانون اساسی، دین و مذهب ما عدالت است اما صحنه میدانی چیز دیگری است و این درحالی است که دنیا به بن بست رسیده و امروز فریاد پیغمبران و امام جعفر صادق(ع) و فریاد مظلومانه امام حسین(ع) را در خیابان های واشنگتن، برلین، فرانسه و لندن می زنند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز دیگر بحث فرد، طیف و طایفه مطرح نیست بلکه نجات نوع بشر مورد توجه است، تصریح کرد: امیدواریم حرکت هایی که امروز در سطح بین الملل در حال وقوع است زمینه هایی را فراهم آورد که عدالت اسلامی به جامعه اسلامی و جامعه جهانی برگردد و نوع بشر نجات پیدا کند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی افزود: فراز و نشیب های زیادی در طول انقلاب بوده است اما هر زمانی که نیاز شده است همان دستی که روز اول در یک شرایط ناباور انقلاب را پیروز کرد، کمک می کند و انقلاب سرفراز بیرون می آید.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *