خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز دنیا در آتش بی عدالتی می سوزد/ با نقد خود و مسئولین می توان مشکلات را حل و به پیروزی رسید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز دنیا در آتش بی عدالتی می سوزد/ با نقد خود و مسئولین می توان مشکلات را حل و به پیروزی رسید

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه امروز جهان در آتش بی عدالتی می سوزد گفت: امروز دنیا در بن بستی که در آن گرفتار شده است در حال انفجار است لذا می طلبد تا شما ائمه جمعه، حرفتان را در اولویت عدل پیاده و پیام تان را بر اساس عدل به دنیا برسانید.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در نشست استاندار و ائمه جمعه خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز مشاهده می کنید که جهان در آتش بی عدالتی می سوزد و هر لحظه به مانند یک بمب انفجاری، در آستانه خطرهای عظیم جبران ناپذیر است.

 

وی افزود: در بین تمامی مکتب ها، مسلک ها، ادیان و مذاهب، تنها مکتبی که اتکای به عدل دارد، مکتب اسلام اهل بیت(ع) است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: آتش بی عدالتی جهان را می سوزاند و ما نیز شریکش هستیم اما از نظر تجزیه مبنایی با آنها تفاوت داریم و آن تفاوت در این است که آنها در مکتب ها، مسلک ها، ادیان و مذاهب بی عدالتی را در سیستم پذیرفته اند اما مشکل ما انجام و اجرای عدالت است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: عدل در طبیعت، صنعت، اخلاق، فرهنگ و اقتصاد وجود دارد و هر کجا که نظام عدل به هم بخورد ساقط می شود.

 

وی ادامه داد: ” إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُ بِالْعَدْلِ ” تنها یک مسئله تشریعی نیست، بلکه امر تکوینی و تشریعی خداوند متعال بر عدل است.

 

امام جمعه بیرجند گفت: تنها مکتبی که در دنیا حرفی برای گفتن دارد اسلام اهل بیت(ع) است با مدعی هایی که خودشان را شیعه می دانند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه دیگران دارای مبنا نیستند اما مکتب اسلام دارای مبنا است، بیان داشت: مسئولین جمهوری اسلامی ایران باید عادل باشند و در خانه و جامعه عدالت را رعایت کنند.

 

وی گفت: هر انسانی در دیدگاه مکتب اسلام باید عادل باشد در غیر این صورت ساقط است.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه آنچه به هستی قوام خواهد داد، عدل است و الا فلسفه هستی باطل است، افزود: انتظار ما برای ظهور حضرت مهدی(عج) نیز برای اجرای عدل است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی مطرح کرد: امروز دنیا در بن بستی که در آن گرفتار شده است در حال انفجار است لذا می طلبد تا شما ائمه جمعه، حرفتان را در اولویت عدل پیاده و پیام تان را بر اساس عدل به دنیا برسانید.

 

وی ادامه داد: باید عذر تقصیر من، شما و مسئولین را به جهان برسانید که آنچه در عمل ما می بینند هیچگونه ربطی به اسلام، مکتب و قانون اساسی ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امام علی (ع) نیز در روایت ” لتعطفنّ الدنيا علينا بعد شماسها عطف الضّروس علي ولدها” از این زمان ها خبر داده اند، گفت: امروز حرف شما که همان عدل است را در خیابان های فرانسه، واشنگتن و برلین می زنند زیرا فشار بی عدالتی بشر را به بن بست رسانده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی بیان داشت: برای آینده برنامه ریزی کنید، همچنین خود و مسئولین را نقد کنید و برادرانه با یکدیگر بنشینید و مشکلات را حل کنید زیرا اگر بتوانیم مشکلات را حل کنیم همه پیروزی ها از آن ما خواهد بود.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *