خانه / دیدارها / امام جمعه بیرجند: باید در انتخابات داخلی مجلس آینده شایسته سالاری مد نظر قرار گیرد/ مجلس آینده باید مجلسی کارساز باشد + عکس

امام جمعه بیرجند: باید در انتخابات داخلی مجلس آینده شایسته سالاری مد نظر قرار گیرد/ مجلس آینده باید مجلسی کارساز باشد + عکس

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: در انتخابات داخلی مجلس آینده نباید به صورت های سلیقگی و گرایشی عمل شود بلکه باید بر به آن دسته از نمایندگانی که شایسته هستند رأی قاطعی داده شود که با قدرت عمل کنند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با آقای اسحاقی منتخب مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام زمان(عج) اظهار کرد: بزرگداشت حق انرژی هسته ای برای مردم عزیزمان و همچنین یاد و خاطره و تعظیم در مقابل شهدای بزرگ انرژی هسته ای را نیز گرامی میداریم.

 

وی افزود: در عین حالی که هر نماینده در حوزه ی انتخابیه ای برگزیده می شود، اما نماینده استان، کل کشور و بیش از آن فرصتی برای نمایندگی از حق طلب های عالم در احقاق حق و ابطال باطل و اجرای عدل و مبارزه با ظلم به دست می آورد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مواضع صریح حضرتعالی با این وسعت نظر برای بنده بسیار لذت بخش بود، گفت: باید پیش از ورود به مجلس آگاهی هایی از داخل مجلس، شرایط مجلس و قوانین داخلی مجلس به گونه ای باشد که حداکثر آمادگی را داشته باشید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه برای انتخابات یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی آفت هایی در کمین بود، گفت: اگرچه شرایطی پیش آمد و پشت سر گذاشته شد و فتنه هایی نیز در نطفه خفه شد، اما بنا بر تحلیل صاحب نظرها، برنامه های دشمنان بر آن بود که فتنه هایی در کشور ایجاد گردد و تا اسفندماه ادامه پیدا کند و به آفتی برای انتخابات مجلس مبدل شود.

 

امام جمعه بیرجند عنوان داشت: از نوع انتخابی که مردم کردند نیز پیداست که یک تأیید الهی بر روی آن صورت گرفت.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه قریب ۸۰ درصد نیروهای ولایی که در واقع با حضرت مهدی(عج) بیعت می کنند، وارد مجلس شده اند، ادامه داد: اگرچه در انتخابات مجلس جریاناتی دست اندرکار بودند، اما جواب آنها به صورت دیگری داده شد، که البته این پیروزی هم ساده به دست نیامد.

 

وی مطرح کرد: در فتنه ی جهانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دشمنان تمام تلاش خود را انجام دادند اما اگر شهادت این شهید عزیز به این ایام موکول می شد که جهان در جهت بیماری کرونا در شرایط خاصی به ثمر می برد، مشخص نبود که چه می شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی چهل سال در راه خدا جهاد کرد اما توفیق شهادتی را پیدا کرد که بیش از آن چهل سال در سطح بین الملل، منطقه و داخل ایران تأثیر گذاشت.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب باید اسلام تحقق پیدا کند، تصریح کرد: امیدواریم که شاهد دست پرقدرت خداوند متعال باشیم و در این شرایط جهانی، اوضاع به گونه ای پیش رود که امیدی برای همه ی مستضعفان جهان باشد، یعنی شرایطی ایجاد شود که امیدوار به فرج کلی برای جهان بشریت باشیم.

وی افزود: بنده به باقی نمایندگان محترم مجلس آینده و هم به مسئولین نظارتی و اطلاعاتی توصیه کرده ام که با یکدیگر ارتباط بیشتری داشته باشد.

 

امام جمعه بیرجند خاطر نشان کرد: شرط اول ورود به هر کاری آگاهی های لازم است که برخی مربوط به مشکلات جامعه و علت های به وجود آمدن آن است، لذا می طلبد تا قبل از هفتم خرداد که فرصت خدمت رسانی برای شما مهیا می گردد، در ارتباطی که با مقامات اطلاعاتی و نظارتی خواهید داشت، به آگاهی های لازم دست پیدا کنید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: شما نماینده همه ی کشور هستید اما می بایست نسبت به حوزه‌ی انتخابیه ی خود، اطلاعات ریز داشته باشید تا فردا در مشکلات و گرفتاری های روزمره، این اطلاعات به کمک شما آیند و با یک نگاه علت و راه حل های آن را مورد بررسی قرار دهید.

 

وی ادامه داد: امید است با همکاری هایی که با نیروهای اطلاعاتی و نظارتی خواهید داشت، بتوانید در آینده حرفتان را به موقع بگویید و به موقع نتیجه بگیرید تا مردم نیز احساس کنند که وارد بر یک مرحله ی جدیدی شده اند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: درست است که این شرایط بیماری از حضور جمعی مانع است اما منتخبین مجلس آینده از جهت تشکیلات و ترکیباتشان قطعا با یکدیگر خواهند نشست و شناسایی مدیران کارساز را در دستور کار قرار خواهند داد، زیرا این شناسایی ها در آینده بسیار نقش خواهد داشت.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: پیش از آنی که روزهای انتخاباتی داخل مجلس فراهم شود، باید کاملا از میزان توان نیروهای موجود و شایستگی های دیگران آگاهی پیدا کنید تا شایسته سالاری در انتخابات مجلس انجام شود و ترکیب مجلس آینده، ترکیبی کارساز باشد.

 

وی در پایان گفت: در انتخابات داخلی مجلس آینده نباید به صورت های سلیقگی و گرایشی عمل شود بلکه باید بر به آن دسته از نمایندگانی که شایسته هستند رأی قاطعی داده شود که با قدرت عمل کنند.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *