خانه / دیدارها / حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کرد

حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کرد

منتخب مردم شریف شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گزارشی از مسائل حوزه ی انتخابیه خود ارائه کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی نماینده منتخب مردم شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دیدار امروز خود با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در طی این دیدار گزارشی از مسائل حوزه انتخابیه، وضعیت کرونا و فعالیت هایی که در این مدت دنبال کردم و همچنین بازدیدها و رویکردهایی که مدنظرمان بوده است و ارتباط با نخبگان و کارشناسان و عامه مردم را به اطلاع ایشان رساندم.

 

وی افزود: در ادامه نیز سلام مردم مومن و نخبگان خوب شهرهای فردوس، طبس، بشرویه و سرایان را به نمایندگی از آنها، خدمت حجت الاسلام و المسلمین عبادی ابلاغ کردم.

 

منتخب مردم شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: متقابلا نیز توصیه هایی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، مبنی بر نهایت استفاده از فرصت باقی مانده تا شروع مجلس جدید، داشتند که به طور حتم مورد توجه بنده خواهد بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی تصریح کرد: حجت الاسلام و المسلمین عبادی توصیه کردند تا شناخت خوبی از وضعیت شهرستان ها و استان، مسائل، اقدامات و فعالیت هایی که باید در مجلس دنبال شود را داشته باشم و تأکید کردند تا در این فرصت باقی مانده برای رفع مشکلات مردم در مسائل اقتصادی برنامه ریزی و طرح هایی آماده شود.

 

وی گفت: ایشان همچنین به مسئله ی روز کشور و جهان یعنی بیماری کرونا اشاره کردند و گفتند در این موضوع برخی ها از جمله کسبه، کارگرها و همچنین خانواده هایی دچار آسیب شده‌اند که باید از اکنون برای رفع مشکلات آن ها طرح و برنامه داشته باشید.

 

منتخب مردم شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر بهره برداری درست و صحیح از لحظه و لحظه ی وقت مجلس تأکید کردند، گفت: ایشان به همه ی مردمان خوب شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان سلام رساندند، که بنده طی ارتباطی که با مردم و نخبگان این شهرستان ها خواهم داشت سلام ایشان را به آن ها ابلاغ خواهم کرد.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *