خانه / ویژه برنامه شمیم / تشکر صمیمانه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از جهادگران عرصه سلامت/ لیبرال دموکراسی غرب ویروسی خطرناکتر از طاعون و کرونا است

تشکر صمیمانه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از جهادگران عرصه سلامت/ لیبرال دموکراسی غرب ویروسی خطرناکتر از طاعون و کرونا است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ضمن تشکر صمیمانه از جهادگران عرصه سلامت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفت: ان‌شاءالله از این حوادث هم، مردم و مسئولان سرفراز بیرون خواهند آمد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در ویژه برنامه «شمیم» طی سخنانی مهم و راهبردی به تشریح موضوعات روز کشور و جهان و به خصوص موضوع کرونا پرداخت و اظهار کرد: قبل از هر موضوع و صحبتی برای همه ی خدمتگزاران به این مردم خوب و در شرایط فعلی، جهادگران حافظ سلامت جامعه که مجموعه ی پزشکان و پرستاران متصدیان اصلی این دفاع مقدس هستند، دعا می کنم و از تلاش آنها در این عرصه تشکر و قدردانی می کنم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در این موضوع(بیماری کرونا) نقش مردم حزب الله و بسیج و نقش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که تقریبا در همه حوادث و در همه پیشامدها مصداق بارز حصون الرعیه (دژها و پناهگاه هاى رعيت) هستند، بسیار تاثیرگذار و دیدنی است.

 

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در همه صحنه ها در مقابل مهاجمین جنگ های نظامی، در مقابل حوادث و بلایای طبیعی، در مقابل انواع تهدیدهایی که از جنبه سیاسی و اجتماعی وجود دارد، پاسخگوی همه ی گزینه های دشمن هم هستند، خاطر نشان کرد: به همان نحوی که دشمن می گوید همه ی گزینه ها روی میز است، این نیروهای با ایمان نیز پاسخگوی همه ی گزینه های دشمن هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: بیشترین نقش را در موضوع مدیریت کرونا خود مردم بر عهده دارند، از جهت پذیرش و همکاری که حرف اول را می زند ولی به هر حال ان‌شاءالله از این حوادث هم مردم و مسئولین در هر رده ای سرفراز بیرون خواهند آمد.

 

وی با اشاره به اینکه در این عالم ممکنات، خِیر محض و شَر محض نیست، اظهارداشت: این موجودات مثل سکه دو رو دارند در عین حالی که یک روی سکه ممکن است شَر باشد؛ آن روی دیگر سکه خِیر است، بقیه اش بستگی دارد به اینکه انسان ها با هوشیاری و علم و ایمان توفیق پیدا کنند در هر زاویه ای از بُعد خیرش بهره برداری کنند.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه هیچ کدام از حوادث عالم خِیر محض و هیچ کدام هم شَر محض نیست، افزود: این ما هستیم که باید نسبت به هر یک آن زاویه خِیر را شناسایی و بهره برداری کنیم، از جمله همین بلای جهانی که امروز پیش آمده و مسلم زوایای ناگواری دارد؛ اما اگر ما شایستگی خودمان را نشان دهیم و در هر بخش با کارشناسی از آن بهره برداری کنیم همه اینها خِیر است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه آنچه که از ناحیه پروردگار به ما می رسد، خیر است و این انسانها هستند که آن را تبدیل به شر می کنند، افزود: تمامی حوادث عالم از جمله بیماری ها، فقر، غنا و توانگری و شهرت و سمت و مقام هر کدام یک زاویه ی خِیر و شَر دارند و این ما هستیم که می توانیم از اینها سکوی کمال بسازیم.

 

وی ادامه داد: اگر ما به دید توحیدی بنگریم همه ی آنچه را که به صورت کثرات متفاوت از طرف خداوند متعال آمده است، همه خِیر محض است و همه یک پیام دارد و آن کمک به انسان برای رسیدن به کمال است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به قتل و غارت استکبار جهانی در دنیا و کشتار مظلومان عالم و از طرفی سکوت مرگبار مجامع جهانی در این خصوص، افزود: امروز در مقابل ویروس کرونا همه جهان دست به دست هم داده و متحد شده اند تا آن را شکست دهند؛ اما مگر تلفات و ضایعات و مرگ و میر و کشتار مخصوص ویروس کرونا یا وبا و یا طاعون است؟

 

۸۰ سال کشتار مردم بیگناه؛ دستاورد لیبرال دموکراسی غرب

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان این سوال مهم که آیا ویروس لیبرال دموکراسی غرب که از ۸۰ سال قبل تاکنون چه جنایت هایی که بر سر مردم نیاوردند، اینها خطرناک تر نیست؟ افزود: لیبرال دموکراسی غرب متاسفانه از ۸۰ سال قبل تاکنون، از شروع جنگ های مختلف و دخالت در ۵۰ کشور دنیا و ایجاد کودتا در آنها گرفته تا کشتارهای ملت ایران قبل از انقلاب و کمک به صدام در دوران دفاع مقدس و ترورهای بعد آن، کشتار مردم بیگناه سوریه، افغانستان، هندوستان، پاکستان و یمن و توطئه های عظیمی که در کشورهای مختلف از شرق دور تا شاخ آفریقا راه انداختند و میلیون ها انسان را به هر بهانه و اسمی از پای درآوردند و یا آواره و یتیم کردند؛ چرا بشر در مقابل ویروس تفکر لیبرال دموکراسی غرب متحد نمی‌شوند.

 

وی با بیان اینکه این همه ترور و ویرانی زیرساخت ها، آواره ها و کشتارها و رواج بیماری در کشورها، چرا اینها بشر را نگران نکرده است؟ افزود: چند سال است که غربی ها، وبا را در یمن کاشته اند؛ چرا در دنیا یک حرف جدی گفته نشد؟ چرا کشورهای غیر متعهد و برخی کشورهای به ظاهر اسلامی حرفی نمی‌زنند؟

 

امام جمعه بیرجند با بیان این نکته مهم که طاعون، وبا و کرونا و بیماری های مسری دیگر به اندازه این ویروس غربی به بشر ضایعات وارد نکرده است، تاکید کرد: چنانچه غربی ها راست می گویند در مقابل آن ویروس(کشتار مظلومان عالم) هم حرف بزنند، این یک بام و دو هوا است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به جنایات صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین، گفت: هفتاد سال است، صهیونیست ها سر مردم فلسطین هر بلایی را آوردند و اکنون هم رها نمی کنند؛ ما امیدواریم که هرچه زودتر در مبارزه با ویروس کرونا جامعه بشری غالب شود و این مشکل را پشت سر بگذارد اما تعهد کند حالا که قرار است با آفت ها بجنگد آفت های بزرگتر را رها نکند.

 

وی با بیان اینکه کرونا دین و فرهنگ، ناموس، آبرو و خانه مردم و زیر ساخت های کشورها را که از بین نمی برد، گفت: اگر بناست دنیا در مقابل آفت های بشری حرفی بزند، در مورد آفت های انسانی هم حرف بزنند.

 

کشتار ۹ میلیون ایرانی توسط غربی‌ها

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بعضی از صاحب نظرها در رسانه ها نظرشان این است که خود این ویروس را هم از روی اقراض شوم لیبرال دموکراسی غرب به سرکردگی آمریکا پرورش داده و از طریق خفاش و خوک به انسان منتقل کرده است، گفت: این ویروس خودساخته، امروز گریبان خود غربی ها را هم گرفته است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه بشر امروز باید مواضع خودش را روشن کند و برای نسل آینده یک زندگی شفاف انسانی ارائه دهد و جلوی انواع و اقسام تعدی ها و تجاوزها به هر اسم و نام و کیفیتی را بگیرد، افزود: در این در سالهای قبل از انقلاب، حدود ۹ الی ۱۰ میلیون انسان بخاطر همین مرض های وبا و گرسنگی هایی که غربی ها ایجاد کردند، مُردند؛ آن جنایات هم کار همین غربی ها بود.

 

وی ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(عغ) ور روز جوان گفت: این جوانان عزیز در ایران و باقی کشورهای اسلامی و باقی کشورهای غیر اسلامی، با توجه به اینکه طبع جوان پاک و نظرش حق جو است، باید برای خود، آینده و نسل بعد و همچنین برای جهان فکری بردارند.

 

امام جمعه بیرجند بار دیگر بر مبارزه جدی همه مردم و مسئولان با ویروس کرونا و شکست آن تاکید کرد و گفت: امید است خداوند ظهور حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) را نزدیک بفرماید و بشر را از شر ویروس های خطرناک آخرالزمانی، ویروس های دو پا نجات دهد.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *