گزارش تصویری/ دیدار فرماندهان نیروی انتظامی خراسان جنوبی با امام جمعه بیرجند فروردین ۱۶, ۱۳۹۹ تصاویر دیدگاه خود را بنویسید 1,010 نمایش ها به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی دیدار و گفتگو کردند. 1399-01-16 Webmaster