خانه / دیدارها / امام جمعه بیرجند: نیروهای سپاه پاسداران لشکر امام زمان(عج) هستند/ نیروی هوا و فضای سپاه دشمن را زمین گیر کرده است/ استکبار جهانی می خواهد همه جا را غارت کند

امام جمعه بیرجند: نیروهای سپاه پاسداران لشکر امام زمان(عج) هستند/ نیروی هوا و فضای سپاه دشمن را زمین گیر کرده است/ استکبار جهانی می خواهد همه جا را غارت کند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه شما خار چشم آن هایی هستید که می خواهند بر کل جهان مسلط شوند، گفت: نیروی هوا و فضای سپاه دشمن را زمین گیر کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با کارکنان نیروی هوا و فضای سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با عرض تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام هادی(علیه السلام) و بزرگداشت یاد و خاطره شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش، اظهار کرد: موفقیت مردم عزیز ایران اسلامی را در مسئله‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می کنم، زیرا اگرچه موانع بسیاری در پیش روی مردم بود اما به لطف خدا پیروز شدند.

وی افزود: جایگاه اهل بیت(علیهم السلام)، جایگاهی است که تمامی افرادی که در سطح بالا هستند و پیرو سایر مذهب ها، مسلک ها و ادیان الهی هستند، آن را قبول دارند و به آن اعتراف می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: بارها نظرات بزرگان سایر ادیان الهی را نسبت به حضرت علی(علیه السلام) و فرزندانش و همچنین امروز در خصوص اربعین حسینی شنیده و می شنویم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: صهیونیست ها در جهت دشمنی با اسلام، نسبت به هر یک از ائمه‌ی اطهار رشته ای را تخصیص داده اند که آن رشته نیز دارای یک مسئول است، اما شخص صهیونیستی که متخصص شناسایی امام محمدباقر (علیه السلام)  است، گفته است ” ما که دشمن هستیم اما اگر بخواهیم در خصوص امام محمد باقر علیه السلام حرفی بزنیم باید گفت که انسانی با این کمالات در تاریخ وجود نداشته است.”

وی ادامه داد: در خصوص امام هادی(علیه السلام) نیز در تاریخ آمده است که فردی مسیحی به نام یوسف بن یعقوب در زمان امام هادی(علیه السلام) زندگی می کرده است، با توجه به اینکه شرارت متوکل عباسی در آن زمان شامل حال همه می شده است، این فرد به دربار متوکل احضار می شود لذا وحشت اندامش را در برمیگرد و برای نجات از شمشیر متوکل عباسی نذر می کند تا صد اشرفی به خدمت امام هادی(علیه السلام) تقدیم کند و به سمت سامرا حرکت می کند اما محل زندگی امام را یاد ندارد لذا افسار مرکب خود را رها می کند تا به در جلوی خانه ی حضرت می ایستد و حضرت به او می فرمایند که داخل شود و عرض می کنند که آیا حجت بر تو تمام شد؟ که می گوید بله، اما امام ادامه می دهند تو ایمان نخواهی آورد ولی فرزندی خواهی داشت که از پیروان ما خواهد بود.

امام جمعه بیرجند افزود: علمای راستین و مراجع شیعه در طول تاریخ مورد احترام همگان بوده اند و در زمان معاصر نیز اینگونه بوده که می توان به جایگاه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در بین مردم دنیا اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: امروز همه ی آزادگانی که درست فکر می کند، می‌دانند که این انقلاب برای نجات بشر آمده است.

وی با اشاره به اینکه خداوند انسان را به صورت امت واحده آفریده است لذا در نفع و ضررها مشترک هستند، گفت: خداوند متعال پیغمبران را فرستاده است تا انسان ها را در این امت واحده حفظ کنند و هشدار نیز داده اند که اگر از چارچوب انسانیت خارج شوند ضرر خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در عالم معنویت تزاحم نیست و همه می توانند سلمان فارسی و ابوذر غفاری شوند و همچنین علم و تقوا بیاموزند، ادامه داد: تمامی این جنگ ها، ویرانی ها، کشتار و ظلم ها برای این است که انسان از چارچوبه ی خود خارج شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: جنگی که همراه با انبیاء الهی است را جهاد فی سبیل الله می گوییم و در واقع یک نوع دفاع است که ظلم، منابع فتنه و فساد را از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه جهاد انبیاء الهی برای از میان برداشته شدن کل جنگ است، اضافه کرد: زورگوها و دنیاپرستان کارشان این است که بر ملت ها غلبه کنند و این همان فلسفه حکومت در تفکر لیبرال دموکراسی غرب است.

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: در تفکر لیبرال دموکراسی غرب انسان را گرگ انسان می دانند  لذا می گویند که ما باید بر همه ی انسان ها تسلط پیدا کنیم و ما نیز باید توجه داشته ابشیم که تمامی شعارهایی که از حقوق بشر و عدالت می زنند نیز مکر و حیله و دروغ است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: استکبار جهانی در هر کجای دنیا که ورود پیدا کرده است، فساد ایجاد کرده، و کارشان ویرانی شهرها و کشورها و آوارگی مردم است و در این راه نیز هیچ محدودیتی ندارند.

وی یادآور شد: ۶۷ هفته است که هر شنبه یک عده از مردم مظلوم فرانسه در خیابان حضور پیدا می کنند و تنها یک سوال دارند اما دولت فرانسه به جای اینکه به سوال آنها پاسخ دهد، آنها را می کشند، کور می کند و به زندان می اندازند و اسم این کار خود را نیز آزادی می گذارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در فرانسه اگر کسی به پیامبران الهی اهانت کند می گویند آزادی است اما اگر کسی نسبت به هولوکاست شک و تردید کند وی را دستگیر و روانه ی زندان می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: رژیم سرمایه داری غرب می گوید که وقتی حکومت دست ما باشد و بر تمامی انسان ها تسلط پیدا کنیم، آن روز پایان تاریخ خواهد بود و دیگر تاریخ تغییر نخواهد کرد، یعنی به گونه ای عمل خواهند کرد که دیگر کسی جرأت حرف زندن پیدا نکند.

وی گفت: طرح و برنامه ی تفکر لیبرال دموکراسی غرب این است که تمامی انسان ها را به بردگی خود درآورند.

امام جمعه بیرجند افزود: مستکبرین جهان رحم ندارند و نمی گذارند که ارزش های الهی و انسانی باقی بماند لذا شما در جبهه ی انبیاء الهی هستید و در مقابل این افراد ایستاده اید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطر نشان کرد: در زیر آسمان کبود و بر روی زمین خاکی، این شمایید که وقتی گفته می شود لشکر امام زمان(عج) هستید، منظور تعارف نیست بلکه جایگاه شما این است.

وی تصریح کرد: شما خار چشم آن هایی هستید که می خواهند بر کل جهان مسلط شوند، همان هایی که کارشان ویرانی کشورها و شهرها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: برای استکبار جهانی همه جا فلسطین است لذا هرجا تسلط پیدا کنند آنجا را ویران می کنند.

وی بیان داشت: شما با انگیزه الهی و مکتب انبیاء الهی به جلو حرکت می کنید لذا بسیار باید خدا را شکر کنید و بر پدر و مادرتان دعا کنید که چنین نسل پاکی را تربیت کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: امروز شما سرتان با افتخار بالا است که در رکاب نائب حضرت مهدی(عج) قرار دارید و بر اسا آرمان های اسلام و پیغمبر آخر الزمان(عج) و خطی که ائمه‌ی اطهار در مقابل ظلم و فساد و تباهی ترسیم کرده اند، گام برمی دارید.

وی بیان داشت: ضرب شصتی که شما(نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) به دشمنان اسلام نشان می دهید آن ها را زمین گیر کرده است و قلب بسیاری از افرادی که به نحوی احساس آزادگی می کنند با شما است.

امام جمعه بیرجند بیان داشت: از خداوند متعال می خواهیم که برای شما نصرتی عنایت کند تا جامعه ی بشری از شر شرق و غرب فاسد نجات پیداا کند و عدل حاکم شود و صلح به معنی واقعی حکم فرما شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: ان شاءالله خداوند شما را زنده نگه دارد تا آن روزی که محصول کار خودتان است را با چشم ببینید.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *