خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: انقلاب اسلامی راه هدایت را به مردم جهان نشان می دهد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: انقلاب اسلامی راه هدایت را به مردم جهان نشان می دهد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: انقلاب اسلامی معجزه بود و ریزش از انقلاب به معنای ریزش در جهنم است و انقلاب اسلامی راه هدایت را به مردم جهان نشان می دهد و در جهان راهی جز این وجود ندارد و یک راه منحصر است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز به مناسبت دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی در دیدار با طلاب و روحانیون حوزه های علمیه بیرجند اظهار کرد: همه ی نعمت های ظاهری و باطنی خداوند متعال که به انسان عطا فرموده با هیچ عددی قابل شمارش نیست.

 

وی افزود: ما بسیاری از این نعمت ها را نه میدانیم و نه می توانیم شمارش کنیم، اما این سوال مطرح است که آیا می توانیم افضل نعمت ها را بدانیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: بسیاری از نعمت ها، نعمت مشروط هستند یعنی اگر چنانچه با همه ی وسعت و عظمتش، شرایط فراهم نگردد نعمت ها تبدیل به نقمت می شوند، اما بعضی دیگر از نعمت ها مطلقا خودشان شرط هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه شما طلاب با حسن انتخاب وارد این حوزه شده‌اید، ادامه داد: عمر خود را روی بهترین نعمت الهی یعنی هدایت گذاشته اید و کار شما بهترین کار است اگر شرایط آن را رعایت کنید.

 

وی با اشاره به اینکه بحث هدایت برای انسان به عنوان اهم مسائل محسوب می شود، گفت: ضلالت به معنای خارج از فرمول خلقت قرار گرفتن است و هدایت نیز به این معنا است که انسان این فرمول را طی کند و به صورت هدفمند بداند چه انجام می دهد و در این صورت به اشرف مخلوقات تبدیل می شود.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه انسان باید در راه مستقیم انسان شدن گام بردارد، بیان کرد: نعمت های الهی قابل تقسیم هستند و می توان بالاترین نعمت را از بین همه نعمت ها تشخیص داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه در قرآن کریم از هدایت به عنوان نعمت با منت یاد می شود، افزود: از نظر علمی اکنون در جهان می بینید که تقریبا کمبودی وجود ندارد اما وقتی بشر گمراه است هیچ چیز به دردش نمی خورد و وقتی بشر گمراه باشد همه چیز از جمله علم به ضررش خواهد بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در ادامه تاکید کرد: علم با ضلالت از زهر نیز بدتر است و امروز کمبود عالم در قالب مطهری داریم و اگر اندیشه مطهری وجود داشت می توانستیم امروز از این سرمایه های عظیم، یک مدینه فاضله بسازیم و این دیوانگان نیز هوشیار می شدند.

 

وی به دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی را خود دشمنان هم قبول دارند اما به خاطر گمراهی با آن می جنگند و دشمن بیشتر از ما می داند که رهبر معظم انقلاب با دیگران بسیار متفاوت هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه استکبار اجازه نمی دهد که ملت هایی همچون یمن آزادی در انتخابات خود نداشته باشند، افزود: دشمنان در ایران موفق نبودند و مشاهده کردید که انقلاب اسلامی به وجود آمد و به کمک دست غیبی الهی به پیروزی رسید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: انقلاب اسلامی معجزه بود و ریزش از انقلاب به معنای ریزش در جهنم است و انقلاب اسلامی راه هدایت را به مردم جهان نشان می دهد و در جهان راهی جز این وجود ندارد و یک راه منحصر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *