به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی و مردم ولایت مدار بیرجند برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند| سید علیرضا عبادی








































