خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اگر ما از درون درست شویم دنیا جرات نمی‌کند علیه ما حرف بزند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اگر ما از درون درست شویم دنیا جرات نمی‌کند علیه ما حرف بزند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اگر ما از درون درست شویم دنیا جرات نمیکند علیه ما حرف بزند، مشکل از داخل کشور است که برخی از مفاسد حمایت می‌کنند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل و اصناف خراسان جنوبی به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه ی مبارک فجر انقلاب را به شما و همه ی آزادی خواهان جهان از مسلمان و غیر مسلمان، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 

وی افزود: بارها شنیده ایم که امام خمینی(ره) فردی بی تعارف و در عین حال یک متخصص و فوق تخصص بود و فرمودند که این انقلاب یک معجزه بود، لذا کلام بزرگان را باید فهمید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: افرادی که در زمان پیغمبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) بودند، دارای امتیازهایی هستند که مهمترین آن ها این است که آن ها جملات، حدیث، خبر و روایت پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) را بدون واسطه می شنیدند اما شما بعد از ۱۴۰۰ سال امتیاز بزرگتری از آنها دارید زیرا شما امروز آن حدیث و روایت ها را می شنوید و می بینید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه آنچه را که امروز واقع شده، در حال وقوع است و فرداها واقع خواهد شد، مضمون گفته های معصومین است، تصریح کرد: احادیث و روایت آخرالزمان تنها مخصوص شیعه نیست بلکه بسیاری از برادران اهل سنت نیز در این باره کتاب های خاصی را نوشته اند.

 

وی یادآور شد: روایات طبقه بندی هایی دارد، یک دسته از روایات طبقه ای است که برای این وقایع آخرالزمانی شرایطی را در شرق قرار داده، بخش دیگر روایات در طبقه ی دوم  است که در داخل آن منطقه ی وسیع شرق، ایران را مورد توجه قرار داده و در طبقه ی بعدی و محدودتر، از شهر قم یاد شده که حرکت از آنجا شروع خواهد شد و در محدوده ی دیگری، نام آن اقدام کننده را نیز آورده است .

 

امام جمعه بیرجند بیان داشت: در بسیاری از کُتب شیعه و اهل سنت در مورد اینکه در دوران آخر الزمان شخصی از مشرق زمین قیام میکند و انقلابی بزرگی را رقم خواهد زد احادیث متعددی ذکر شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه در روایات آمده است که امید نجات دنیا به دست ایرانی ها است، گفت: در حدیثی از امام موسی بن جعفر(ع) آمده است که مردی از قم قیام خواهد کرد و مردم را به حق دعوت می کند و آنهایی که یاوران او قرار بگیرند انسان هایی با اراده و محکم هستند که در مقابل ظلم ایستادگی می کنند.

 

وی با بیان این‌که برخی از مشکلات مربوط به داخل کشور است، اظهار کرد: اگر ما از درون درست شویم دنیا جرات نمیکند علیه ما حرف بزند، مشکل از داخل کشور است که برخی از مفاسد حمایت می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر جامعه بخواهد سالم سازی شود مسلما باید مورد تصفیه قرار گیرد و راه دیگری ندارد، اضافه کرد: این انقلاب برای همگان حجت خواهد بود و مخالفت با آن جنگ با خداست.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: در کتاب حجاب القلوب حدیثی از پیامبر اسلام(ص) آمده است که می فرمایند در آخرالزمان مردی ظهور خواهد کرد به نام روح الله و موید من عندالله است.

 

وی گفت: ما اهل فتنه نیستیم اما از فتنه نیز نمیترسیم، چون این فتنه ها باید باشد تا افراد تصفیه شوند و نخاله‌ها دور ریخته شوند.

 

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: خیال نکنید انقلاب اسلامی، خدا و اسلام به ما نیاز دارد، خیر ما به اینها نیاز داریم و نباید هیچ وقت به دلیل داشتن این نعمتها منت بگذاریم بلکه باید منت بکشیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه مسئله پیروزی انقلاب اسلامی برای امام خمینی (ره) روشن بود، افزود: آیت الله شاه آبادی استاد امام راحل به ایشان گفته بود انقلابی در ایران شکل خواهد گرفت و شما رهبر آن خواهید بود.

 

وی تصریح کرد: ما مسئولان و مردم باید حواسمان جمع باشد زیرا با اندکی که سخن و زبان کج شود حوادثی پیش می آید که باید پاسخگو باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بنا است انقلاب اسلامی زباله ها را دور بریزد، خاطرنشان کرد: کسی بار انقلاب را به سر منزل خواهد رساند که با تقوا باشد و گرنه خودش دور خواهد افتاد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطر نشان کرد: گاهی در برخی روایات از ائمه معصومین به عنوان آرزو یاد شده است که می فرمایند ای کاش در آن زمان من بودم و اگر من می بودم نسبت به آمدن حضرت مهدی(عج) چه می کردم.

 

وی تاکید کرد: شما مسئولین باید بیش از پیش اراده های خود را قوی کرده و برای رسیدن به آرمانها تلاش کنید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: امروز دیگر آزمون و خطا کفایت می‌کند، ۴۰ سال اول تمام شد، اگر ۴۰ سال اول را برای آزمون و خطا در نظر بگیریم تمام شده و بس است، لذا اگر کسی می‌خواست ایمان بیاورد در این ۴۰ سال ایمان می آورد،لذا در گام دوم باید صالح بود و عمل صالح انجام داد و وارد کار عملی شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه مسئولان قانون را پیاده کنند، افزود: به دلیل وجود بسیاری از مسئولان بی تفاوت و کارشکنی نفوذی ها، آرمانهای انقلاب اسلامی که پیاده کردن اسلام ناب محمدی و مضامین قانون اساسی است، به هدف نرسیده و سرگردان هستیم.

 

وی در پایان گفت: اراده و عمل مسئولان باید عمل به آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *