به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، مراسم عزاداری شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی و مردم ولایت مدار بیرجند در محل مسجد امام حسین علیه السلام برگزار شد.
دی ۱۳, ۱۳۹۸ تصاویر دیدگاه خود را بنویسید 994 نمایش ها
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، مراسم عزاداری شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی و مردم ولایت مدار بیرجند در محل مسجد امام حسین علیه السلام برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند| سید علیرضا عبادی