خانه / دیدارها / امام جمعه بیرجند: خدمت به اهل بیت(ع) در دنیا مایه‌ی افتخار و ذخیره‌ای بزرگ در آخرت است

امام جمعه بیرجند: خدمت به اهل بیت(ع) در دنیا مایه‌ی افتخار و ذخیره‌ای بزرگ در آخرت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شما اهل کار، عمل و ولایت هستید و انشاءالله که بیش از پیش در انجام این باقیات و صالحاتی که برای شما در دنیا مایه افتخار و در آخرت ذخیره بزرگی است، موفق باشید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با جمعی از مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر کاظمین اظهار کرد: شیعیان اهل بیت(علیهم السلام) در هر کجای دنیا مخصوصا در عراق و ایران و خراسان جنوبی به عنوان یک منطقه ولایت مدار، ارادت خاصی به اهل بیت(علیهم السلام) دارند.

وی افزود: استان خراسان جنوبی دارای سرمایه بزرگ، ایمان و ولایت است که الحمدالله این سرمایه را خداوند به مردم این خطه عنایت کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: سلام مردم عزیز خراسان جنوبی را نیز به شما و مردم عراق و به خصوص شهر کاظمین و خادمین این شهر ابلاغ می کنم، لذا از محبتی که فرمودید و خانه ما را تبرک کردید، تشکر می کنم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: شما اهل کار، عمل و ولایت هستید و انشاءالله که بیش از پیش در انجام این باقیات و صالحاتی که برای شما در دنیا مایه افتخار و در آخرت ذخیره بزرگی است، موفق باشید و امید داریم که شما از ما شفاعت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *