خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اگر مسلمانی بی بصیرت باشد از کافر بدتر است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اگر مسلمانی بی بصیرت باشد از کافر بدتر است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر مسلمانی بی بصیرت باشد به گاو شیرده و سگ گزنده شکارچی های کفار تبدیل می شود و بدتر از هر کافری عمل می کند و این در حالی است که در اول وقت هم به نماز می ایستد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی عصر امروز در دیدار با دست اندرکاران کمیته مردمی اجلاسیه ۱۴۰ شهید سادات استان اظهار کرد: اولیای الهی برای هدایت انسان ها به رستگاری، هرگز توقع هرگونه اجر دنیوی نداشته اند.

وی افزود: انسان های کامل هرگز به مرید و مرید بازی نیازی ندارند بلکه آنها پرچم عدل و حق را برپا کرده اند که هر کسی که می خواهد زیر آن قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: امام شافعی یکی از علمای بزرگ اهل سنت با تمسک به آیه‌ی کریمه ” قُل لا أَسئَلُكُم عَلَیهِ أَجراً إِلاَّ المَوَدَّةَ فِی القُربى ” در یک شعر ناب اینگونه می گوید ” یا آل بیت رسول الله حبکم فرض من الله فی القرآن انزله / یکفیکم من عظیم الفخر انکم من لم یصل علیکم لا صلاة له ” یعنی ای اهل بیت پیغمبر مودت و محبت شما واجب الهی است و آن را خدا در قرآن نازل کرده و چه دلیلی بالاتر از این که خدای متعال در نماز که اوجب واجبات است صلوات بر آل محمد و خاندان پیغمبر را قرار داده و اگر کسی صلوات را بدون ” آل ” ذکر کند نمازش باطل است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: این خط و نشانی است که خدا در دینش قرار داده اما اینکه مردم به اسم دین چه می کنند،  آن چیزی دیگری است.
وی با بیان اینکه غیر از حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) یازده امام معصوم به دست مردم یا کشته و یا مسموم شده اند، مطرح کرد: در تاریخ آمده است که معاویه، یزید، بنی امیه و بنی مروان به اسم دین چه کردند اما بدتر از آن ها بنی عباس است که خود را نزدیک تر به اهل بیت می دانستند اما کافی بود که بفهمند فردی از اولاد علی(علیه السلام) و زهرا(سلام الله علیها) زنده است و بلافاصله دست به قتل وی می زدند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: امروز نیز مشاهده می کنید که به اسم مسلمانی دست به چه جنایت هایی می زند که از جمله آن می توان به زندانی کردن آیت الله زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه و همچنین کشتن ملت یمن، سوریه و… اشاره کرد، لذا اگر مسلمانی بصیرت کافی نداشته باشد، از کافر بدتر است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: اگر مسلمانی بی بصیرت باشد به گاو شیرده و سگ گزنده شکارچی های کفار تبدیل می شود و بدتر از هر کافری عمل می کند و این در حالی است که در اول وقت هم به نماز می ایستد.
وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب، کشور ما امن ترین کشور است، گفت: کفار امروز به اسم اسلام می خواهند پس از قتل عام در کربلا، زینبیه را نیز خراب و ویران کنند که البته مدافعین حرم این اجازه را نمی دهند.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *