خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: شغل نیروهای مسلح بسیار مقدس است

امام جمعه بیرجند: شغل نیروهای مسلح بسیار مقدس است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کارهای نظامی و انتظامی و حفظ ناموس و کشور عبادت است، گفت: شغل شما بسیار مقدس می باشد و این فرصت ارزشمندی است که خدا به شما عطا کرده است.

 

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده و جمعی از پرسنل یگان ویژه ناجا خراسان جنوبی اظهار کرد: آنچه را که چه در شرع به عنوان جهاد و دفاع، و چه در عرف در همه ی کشورها و در طول تاریخ وجود داشته این است که مطابق با هر زمانی نیروی نظامی و نیروی دفاعی در زندگی های ابتدایی و مردن بوده و هست.

 

وی با اشاره به اینکه سلامت یک اتفاق نیست بلکه نتیجه ی تلاشی است که در بدن موجود زنده انجام می شود، افزود: اگر در مقابل دوازده هزار نوع بیماری عفونی سالم هستیم به این جهت است که بدن دارای نیروی دفاعی است و هر لحظه در مقابل بیماری ها دفاع می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در هر جامعه ای به تناسب آرمان ها، تشکیلات و نظامی که دارند، نیروی نظامی وجود دارد تصریح کرد: نیروهای نظامی از پیکره خود مردم هستند اما در همه ی توفیقات جامعه و کارهای خیری که انجام می گیرد، شریک هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: ارزش کار نیروهای امنیتی به این است که پیش از ایجاد ضایعاتی برای جامعه، با انواع و اقسام آگاهی ها و اقدامات به موقع از ده ها و صدها فتنه و جنایت جلوگیری می کنند و این بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه در بین نیروهای مسلح، نیروی ویژه کارشان با بقیه متفاوت است، ابراز داشت: استعداد نیروهای مسلح بسیار زیاد و فراوان است اما در اقدامات نظامی و یا شبه نظامی کاربرد اصلی را نیروهای واکنش سریع دارند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگر در برخی موارد، با واکنش سریع می توان بسیاری از مسائل را رقم زد و از طرفی اگر به موقع انجام نشود شاید دچار جنگ و درگیری های فرسایشی گردد که سال ها به طول بیانجامد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه کار نیروهای امنیتی و واکنش سریع از ارزش ویژه ای برخوردار است، تأکید کرد:  همواره آمادگی، که نقش پیشگیرانه دارد برای جامعه قابل ارزش است زیرا از به وجود آمدن هزینه های عظیم جلوگیری می کند.

 

وی مطرح کرد: نیروی انتظامی، پلیس امین و قدرتمندی است که نوع کار و مسئولیتشان با درصد بسیار بالایی همان امر به معروف و نهی از منکرهای شرعی است که اوجب واجبات است، اما برگ برنده از آن کسی است که به صورت شخصی از جهت خودسازی و نیت پاک در همه ی این کارها قصد قربت کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان با اشاره به اینکه کارهای نظامی و انتظامی و حفظ ناموس و کشور عبادت است، گفت: شغل شما بسیار مقدس می باشد و این فرصت ارزشمندی است که خدا به شما عطا کرده است.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *