خانه / تاپ خبر / برگزاری اجتماع عظیم طلاب و روحانیون خراسان جنوبی در مصلی بزرگ المهدی(عج)

برگزاری اجتماع عظیم طلاب و روحانیون خراسان جنوبی در مصلی بزرگ المهدی(عج)

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام نوری عضو شورای برنامه ریزی اجتماع عظیم طلاب و روحانیون خراسان جنوبی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در رسالت های مهم حوزه و روحانیت که در منشور امام راحل آمده است و انتظاری که از حوزه می باشد، این است که باید نقش خود را به خوبی در تمامی صحنه ها ایفا کنند.

وی افزود: در دوران سخت انقلاب که همان تشکیل نظام بود، روحانیت نقش داشته و اکنون نیز در دوران تکامل و بلوغ که همان جامعه سازی و تمدن سازی است، حوزه های علمیه و روحانیت باید به عنوان یک نیروی فعال در صحنه حضور داشته باشد.

عضو شورای برنامه ریزی اجتماع عظیم طلاب و روحانیون خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه و روحانیت پای انقلاب و ارزش های آن بوده و هستند، خاطر نشان کرد: آمار شهدای روحانیت چندین برابر سایر اقشار است که همین خود نشان دهنده حضور فعالانه در تمامی عرصه ها دارد.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: برخی از صداهای بیگانه به دنبال تضعیف حوزه ها هستند و اینگونه می گویند که چرا حوزه ها در خصوص برخی نابسامانی ها کاری نمی کنند، که باید در جواب چنین افرادی گفت حوزه ها به وظیفه خود عمل می کنند اما چرا صدای حوزه ها را پخش نمی کنید.

وی یادآور شد: تجمع طلاب و روحانیون شهرستان های بیرجند، درمیان، خوسف، نهبندان و سربیشه به منظور رساندن صدای حوزویان به گوش تمامی افراد فردا پنج شنبه برگزار خواهد شد که در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب خواهد بود.

عضو شورای برنامه ریزی اجتماع عظیم طلاب و روحانیون خراسان جنوبی مطرح کرد: سخنران اصلی این اجتماع حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خواهند بود و همچنین از حضور یک مهمان کشوری بهره خواهیم برد.

حجت الاسلام نوری بیان کرد: در بسیاری از اوقات صحبت ها و سخنرانی ها به صورت گزینشی پخش می شود، که امید در این جلسه گزینشی عمل نگردد تا مردم حرف حوزه های علمیه را نسبت به برخی مسائل و نابسامانی ها بشنوند.

وی با اشاره به اینکه هر زمانی که به اصول پایبند بوده ایم، پیشرفت داشته ایم، گفت: یکی دیگر از اهداف برگزاری این اجتماع، همدردی و همراهی روحانیت با مردم و همچنین تکریم از خانواده های طلاب به عنوان یاوران تبلیغ و جریان انقلابی می باشد.

عضو شورای برنامه ریزی اجتماع عظیم طلاب و روحانیون خراسان جنوبی ابراز داشت: حوزه علمیه خراسان یک حوزه زنده و فعال و حاضر در صحنه ها بوده و خواهد ماند و این اجتماع نیز نشان خواهد داد که طلاب خراسان جنوبی انقلابی بوده و خواهند بود.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *