خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: در گام دوم انقلاب باید به صورت جدی وارد میدان شد

امام جمعه بیرجند: در گام دوم انقلاب باید به صورت جدی وارد میدان شد

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور ضمن اشاره به اینکه اصولا جهاد یک امر ارزشی و عبودیتی است، اظهار کرد: این امر ضرورت دارد اما در طبقه بندی ها، جهاد علمی و فرهنگی بالاترین ارزش را دارد.

 

وی با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تأکید داشته اند که باید قدر جوانان را دانست، افزود: اگرچه ممکن است در جوان کم تجربگی و گاها تقلیدهای حساب نشده ای وجود داشته باشد، اما جوان عدالت خواه و بیدار است و نسبت به جامعه خود احساس مسئولیت می کند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به علم و حرکت ها جهت می دهد، خاطر نشان کرد: ریلی که بشر می تواند بر روی آن حرکت کند، ریل علم است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: در این چهل سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است موفقیت های بزرگی را کسب کرده ایم و آسیب هایی نیز دیده ایم، اما تجربه خوبی به دست آورده و نسخه، نسخه صحیحی بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه باید از تجربه ها درس گرفت و کار خود را اصلاح کنیم، ادامه داد: در گام دوم انقلاب باید به صورت جدی وارد میدان شویم و حرکت پر شتابی را آغاز نماییم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هر فردی وظیفه ای دارد، عنوان داشت: هر سازمان، وزارت خانه، مدیر، مسئول و هر قشری از جامعه دارای وظایفی هستند که باید طبق آن عمل کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: در گام دوم انقلاب، نسل جوان باید علاوه بر تجربه های علمی، از تجربه های گذشتگان نیز استفاده کند تا به آرمانش نزدیک تر گردد.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *