خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: کار جهادی برخی نهادها باعث خوشحالیمان می شود

امام جمعه بیرجند: کار جهادی برخی نهادها باعث خوشحالیمان می شود

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با مهندس جعفری مدیرعامل بنیاد برکت کشور اظهار کرد: اگر ارزیابی از دوران  ۴۰ ساله انقلاب داشته باشیم مشاهده خواهیم کرد که افراد و نهادها و همه آنهایی که در بیعت با اسلام تعهدی داشته و در خدمت به مردم و انقلاب بوده اند هم از نظر کارشناسی و هم در افکار عمومی و پیش خداوند متعال دارای نمره هستند.

 

وی با اشاره به اینکه تجربه این دوران، تجربه بزرگی است، افزود: به هر میزانی که مجریان امر از انقلاب که اسلام ماست نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد،  فاصله گرفته اند و به دنبال دیگر مسائل رفته اند آسیب دیده ایم که با مطالعه گذشته بسیاری از افراد می توانند از راه بیراهه برگردند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: هنگامی که کار جهادی برخی از نهادها را مشاهده می کنیم، باعث خوشحالیمان می شود و در مقابل وقتی وادادگی برخی احزاب و جریانات را در مقابل بیگانگان می بینیم یک احساس منفی به ما دست می دهد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: با توجه به نتایج کارشناسی شده، امید است آثارش را در این شرایط خاص که می توان از نوع جهاد در مقابل دشمنانی که می خواهند جامعه را از خدا مأیوس کنند برشمرد، مشاهده کنیم و مایه امید ملت گردد.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *