خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: حرف اول و آخر پیشرفت هر کشوری را نیروی انسانی می زند

امام جمعه بیرجند: حرف اول و آخر پیشرفت هر کشوری را نیروی انسانی می زند

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار کرد: انقلاب اسلامی چهل سال تجربه، فراز و نشیب و پیچ و خم را دارد و امروز شایسته است که همه مسئولان به این فکر برگردیم که همه ما امانتدار شهدا، خدا و رسول (ص) و مردم هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه هر کشوری برای رشد به معنای صحیحش حرف اول و آخر را نیروی انسانی می‌زند، گفت: ذخایری که خداوند در زمین آفریده باید توسط انسان به بهره برداری برسد اما اگر نیروی انسانی شایسته در کشوری نباشد نعمت ها و ذخایر الهی وبال جان مردم می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه نیروی انسانی مدیر و مدبر اگر احاطه داشته باشند جامعه را رشد می‌دهند، افزود: اما وقتی بحث‌ها سلیقگی و حزبی شود و بنیان صحیحی نداشته باشد وقت خود و مردم و فرصت های بین المللی که به وسیله انقلاب پیش آمده را می‌سوزانند.

وی با تاکید بر اینکه باید روی بایسته ها متمرکز شویم و ابزار دیگران قرار نگیریم، عنوان کرد: نسل جوان بسیار مستعد است اما نسل گذشته باید آنان را به آنچه باید آشنا کند و از جوانان حمایت و پشتیبانی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اما با بحث های سلیقگی و حزبی متاسفانه جوانان سرگردان می‌شوند و از علمی هم که دارد نمی تواند استفاده کند لذا همه مسئول هستیم و باید با حق جویی و حقیقت جویی به آرمانهای انقلاب اسلامی برگردیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه نیروی انسانی با علم و دانش می‌تواند کار کند، گفت: علم بدون جهت ایمانی مانند زهری است که دنیا را به فساد و تباهی می‌کشاند.

وی با تاکید بر اینکه بهترین فرصت ها را در جمهوری اسلامی ایران داریم، افزود: با وجود استقلال و جوانان تحصیلکرده و استعدادها فراوان در ایران اما دشمن از پشت مرزها روحیه یأس و ناامیدی به جامعه تلقین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه همه ما مسئول هستیم و باید زمینه رشد و شکوفایی جامعه را فراهم کنیم و نسبت به این مهم پاسخگو باشیم، ادامه داد: در خراسان جنوبی ذخایر و استعدادهای فراوانی وجود دارد و با وجود دست و پنجه نرم کردن با فقر و مشکلات اما به جهت علم و فرهنگ در سطح بالایی قرار دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: دانشگاه و دانشجویان باید مشکلات جامعه و کشور را در سطح وسیع و بین الملل حل کنند.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *