خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: آزادی داخلی اروپا با آزادی که صادر می کنند تفاوت دارد/ اگر بصیرت وجود داشت فتنه ۸۸، هشت ماه طول نمی کشید

امام جمعه بیرجند: آزادی داخلی اروپا با آزادی که صادر می کنند تفاوت دارد/ اگر بصیرت وجود داشت فتنه ۸۸، هشت ماه طول نمی کشید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در همایش میثاق با ولایت نیروهای مسلح ضمن تسلیت درگذشت آیت الله شاهرودی و گرامیداشت ۹ دی اظهار کرد: برای همه اهل فن و توده مردم واضح می باشد که جامعه، لازمه زندگی کردن است و بدون جامعه بشر نمی تواند به جایی برسد.

وی افزود: آسیب بزرگی که همواره در طول تاریخ بوده، این است که عناصر و اشخاصی مستبد، خودخواه و منفعت طلب تا توانسته اند به وسیله یک عده جاهل، تقریبا با همه پیغمبران به جنگ پرداخته‌اند، و آنگاهی که در جنگ های رو در رو نتوانسته اند پیروز شوند، با لباس دوست ظاهر شده و ضربه های بسیار سهمگین تری را بر پیکره امت وارد کردند، لذا بشر نسبت به آنچه که باید در یک حکومت عدل الهی به کمالات برسد محروم مانده، محرومیتی که تاکنون ادامه داشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمنان برای اینکه در باطل و سلطه خود موفق باشند توجیه ها و تزویرهای فراوان داشته اند، خاطر نشان کرد: پس از پیامبر اکرم مشاهده می کنید که با یک تزویر و در یک زمان اندک، به اسم دین و نام پیغمبر افرادی حکومت بر مسلمانان را به دست گرفتند که خود با پیغمبر می جنگیدند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه قرآن دچار تحریف نمی شود اما اسلام و مسلمانی را می توان تحریف کرد، ادامه داد: با تحریف اسلام، فاسد ترین افراد به نام دین بر مردم حکومت کردند و عده ای نیز اطاعت از آن ها را واجب اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه این تزویر، مکر، حیله و شست‌وشوی مغزی به مانند یک پرده در بین واقعیت و وضع موجود قرار می گیرد، تصریح کرد: وقتی ضعف های بزرگ نسل به نسل منتقل شد، علاوه بر استبداد داخلی، استعمار خارجی نیز بر امت مسلمان افزوده شد و بار بر دوش مردم دو برابر گشت.

امام جمعه بیرجند یادآور شد: استعمار غرب با انواع دروغ ها و به نام تمدن وارد بر کشورها شدند، انسان ها را کشتند، شهرها را ویران کرده و دست به قتل و غارت زدند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه اروپایی ها همان نقشه ای که در آمریکا پیاده کردند در دیگر قاره ها نیز انجام دادند، گفت: در آفریقا حکومت سفید پوستان بر سیاه پوستان را در دستور کار قرار دادند و بیش از ۷۰ سال فلسطین را اشغال کردند و سلطه بر کشورهای آسیایی را در برنامه خود داشتند که البته مقاومت مردم جلوی پیشرفتشان را گرفت.

وی افزود: دشمنان از این حجاب ها و پرده ها استفاده می کنند و با تزویر و مکر، تمدنی را مطرح می کنند که در باطن آن چیز دیگری پنهان است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اتفاقات اخیر فرانسه گفت: مهد آزادی اروپا، کشور فرانسه است،آن ها هر زمانی که به پیامبران خدا اهانت می شود، می گویند آزادی است، اما اگر کسی بگوید افسانه هلوکاست قابل تردید است وی را شکنجه و به زندان می اندازند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: امروز هم مشاهده می کنید که چه اتفاقی در حال جریان است و به سر مردم خود جه بلایی در می آوردند، مردمی که تنها یک سوال دارند و آن اینکه چطور می شود ۹۹ درصد ثروت کشور در دست یک درصد جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه آزادی داخلی اروپایی ها این است، اما آزادی که صادر می کنند چیز دیگری است، بیان داشت: این دولت ها دزدان بین المللی هستند که به انواع تجهیزات مجهز شده و بر سر راه بشر قرار گرفته اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: مستکبرین، نیروی های بابصیرت را با عوامل مختلف از ملت ها می گیرند و دست نشانده های خود را بر مردم حاکم می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه داعش و گروهک های تروریستی هدیه های استعمارگران برای ملت هاست، ابراز داشت: با این همه نشانه و مدرک اما متاسفانه برخی ها در داخل کشور با وجود اینکه نخبه نیز هستند مسائل را درک نمی کنند و در دام دشمنان گرفتار می شوند.

وی گفت: استعمارگران، آزادی را به مردم عنایت می کنند تا شهروندان قوانین کشورشان را بشکنند و ارزش ها را پایمال کنند، و این در حالی است که از شراب و انواع و اقسام کارهای خلاف و ضد ناموس و عقل پشتیبانی کرده و می کنند.

امام جمعه بیرجند یادآور شد: در کتاب حجاب القلوب که هزار سال پیش نوشته شده، حدیثی از پیامبر نقل شده که “در آخرالزمان یکی از فرزندان من که نامش روح الله است، خواهد آمد و حجاب و پرده های جهل، نادانی، مکر و حیله را کنار خواهد زد” لذا یکی از شرایط آمادگی جهان برای ظهور حضرت مهدی(عج) همین رفع حجاب است که مردم به عنوان بیداری، به وضع موجود قانع نشوند و از خدا کمک بخواهند که ظهور بنده صالحش را برساند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه بیداری مردم باعث شده تا امروز آمریکا جا خالی کند، بیان داشت: تظاهراتی که در اروپا شروع شده و به دیگر کشورها نیز منتقل می شود از انقلاب ما صادر شده است.

وی با بیان اینکه روح الله نقش بیداری و بصیرت جامعه را بر عهده دارد، گفت: اگر یک عده از قالب سوءاستفاده و لاش خوری بیرون آیند و کلمه واحده بگویند، این ره صد ساله را می توان در عرض یک شب پیمود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  یادآور شد: گره های موجود در کشور، توسط خودی ها انجام می شود  و لذا زحمت کسانی که مقاومت می کنند را دو برابر کرده و این جنگ با خداست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: عناصر ناباب و منفعت طلب هایی در داخل هستند که به نام سیاست و برای یک سری منافع شخصی یا گروهی حاضرند همه بشر را به خاک و خون بکشانند.

وی با بیان اینکه اگر بصیرت وجود داشت، کشور در سال ۸۸، هشت ماه در التهاب قرار نداشت، بیان کرد: اگر مشکلی وجود دارد قانون می تواند در عرض یک الی ده روز به آن رسیدگی و نتیجه را اعلام کند اما به خاطر عوامل داخلی در سال ۸۸، مردم نتوانستند به خوبی تشخیص دهند که چه اتفاقاتی در جریان است.

امام جمعه بیرجند افزود: وقتی پرده از روی افرادی که حرف از آزادی می زدند برداشته شد، مردم متوجه شدند که این افراد شعار صهیونیست ها را سر می دهند، به سید الشهدا اهانت می کنند و با فرقه های ضاله همراه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: ۸ ماه طول کشید که مردم راهشان را از فتنه گران جدا کردند اما این مدت برای کشور هزینه های زیادی را در پی داشت.

وی با بیان اینکه ۹ دی روز تجدید با ولایت مظلوم خاندان اهل بیت است، خاطر نشان کرد: از جامعه و مردم انقلابی خودمان که مایه افتخار هستند انتظار داریم که اگر دوباره این جریانات تکرار شود زمان را کوتاه کنند و سریع تر به فتنه ی فتنه گران پایان دهند.

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *