خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: معرفی اقدامات انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته جلوی تهاجم گسترده دشمنان را می گیرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: معرفی اقدامات انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته جلوی تهاجم گسترده دشمنان را می گیرد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در شورای سیاست گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: دنیا درباره ما قضاوت هایی دارد و در آینده نیز تاریخ درباره ما قضاوت هایی خواهد داشت و در کنار این ها مردم خودمان قضاوت هایی دارند، لذا ایجاب می کند در این فرصت هایی که باقی مانده است به صورت مستند و بدون افراط و تفریط واقعیت ها را در همه جوانب امر و و اینکه چه بوده ایم و الان چه هستیم و فردا چه باید بشویم برای مردم بازگو کنیم.

وی افزود: مسئولیت ها نوبتی است و همواره به نسل بعد منتقل می شود، لذا آثاری بر روی مسئولین بعدی دارد که خوابشان نگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  خاطر نشان کرد: این گزارش ها، تفاوت ها و مقایسه ها برای مسئولین نسل آینده، که در آینده آن ها مشابه این پاسخگو خواهند بود یک تلنگر خوب است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: حکومت بر انسان ها افتخار نیست، زیرا متاسفانه تاریخ پر است از استبدادها، خون ریزی ها، صلح ها، حق کشی ها و وحشی گری هایی که به اسم مردم حکومت می کردند و این افتخار نیست.

وی ادامه داد: در مکتب الهی که همه پیغمبران برای آن آمدند، حکومت یک مقدمه ای است برای خدمت رسانی به بندگان خدا آن هم در همه مراتبی که یک بنده برای رشد به آن نیاز دارد.

امام جمعه بیرجند بیان داشت: ارائه گزارشات چند اثر دارد که اولین اثر آن بر روی خود مسئولین حال و نسل آینده می باشد و این موضوع مهمی است و در واقع دستگاه مجریه را به معنی عام سرویس می کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان داشت: دومین اثر بر روی جوامع بین المللی است، یعنی آن هایی که در طول این ۴۰ سال هر روز به انتظار روز بعد که این نظام سقوط کند نشسته اند و هر روز وعده داده‌اند، دروغ گفته‌اند، ایران هراسی کرده‌اند، تهمت زده‌اند و فتنه انگیزی کرده‌اند، اما نشده است.

وی مطرح کرد: دشمنان در تهاجم های بسیار قوی از جمله سیاسی، اقتصادی اجتماعی و روانی کار کرده‌اند، به گونه ای که برخی از خارجی ها هنگامی که به ایران می آیند اشک می ریزند و می گویند برای ما ایران را ناامن، داعشی و خرابه معرفی کرده اند در حالی که ایران مهد است

امام جمعه بیرجند یادآور شد: مستکبرین جهان ایران را اینگونه معرفی کرده اند و می خواهند از گل آلود کردن آب، ماهی مقصودشان را بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطر نشان کرد: همه که نمی توانند بیایند و از نزدیک با اوضاع و شرایط ایران آشنا شوند و این درحالی است که رسانه های خارجی نیز با آن بمباران تبلیغات منفی در کنترلشان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: خواب آشفته ای که دشمنان هر روز به انتظار تعبیرش نشسته اند هرگز تعبیر نخواهد شد و این نوبت، نوبتی است که انشاءلله به پیروزی مستضعفین بر مستکبرین مبدل خواهد شد و وعده الهی در این مصداق به حقیقت خواهد پیوست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: سومین اثر این گزارشات بر روی مردم عزیز کشورمان دارد، با توجه به اینکه مردم شبانه روز گرفتار کارشان هستند و تحت تاثیر بسیاری از فضاهای مجازی و عناصر خودباخته ی غرب قرار می گیرند، این معرفی اقدامات می تواند جلوی تهاجم آن ها را بگیرد.

وی ادامه داد: امید است در فرصت باقی مانده با تلاش بیشتر، آمار و ارقام قابل قبولی ارائه گردد، ضمن اینکه واقعیت است جنبه میدانی آن نیز قابل قبول باشد.

امام جمعه بیرجند در پایان گفت: انشاءلله این امانت حکومت بر مردم سرلوحه نامه عملتان باشد و آن را افتخار آمیز تکمیل کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *