خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: قانون هویت هر جامعه ای است/ اگر کاری از دستمان برآید و انجام ندهیم به نسل آینده خیانت کرده ایم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: قانون هویت هر جامعه ای است/ اگر کاری از دستمان برآید و انجام ندهیم به نسل آینده خیانت کرده ایم

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در شورای سیاست گذاری امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: امانتی که امروز بر دوش من و شماست از کوه سنگین تر است، در بحث حفاظت از ارزش های فرهنگی و تحکیم خانواده که ما ظاهرش را می بینیم اما در باطن چیز دیگری است.

امام جمعه بیرجند افزود: چطور است که در مکتب اسلام به معنی حقیقی انسان ها در سایه ایمان برادر می شوند و نمونه های اجرایی که در تاریخ ذکر شده از این مکتب بار گرفته اند نه تنها به هم محبت دارند، بلکه ایثار می‌کنند، از خود می گذرند تا برادرش بهره بگیرد، اما در فرهنگ غرب دقیقا در انسان شناسیشان، انسان گرگ انسان است و همان فرهنگ امروز به انواع و اقسام حیل و تبلیغات و انفعال جبهه های مخالف در دنیا در حال گسترش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: مسئله عفاف و حجاب یک مسئله خیلی عمیق است، چون وراثت محبت از این مجرا به نسل بعد منتقل می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: اگر من و شما از دور به ارزش های خانواده، ناموسی و فرهنگی جامعه نگاه کنیم همه این ها را از دست داده ایم و این را مطمئن باشید.

وی با اشاره به اینکه از آنهایی که این موضوع را قبلا تجربه کرده اند عبرت بگیریم، ادامه داد: از اروپا چیزی می شنویم اما واقعیت چیز دیگری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: چندی قبل مشاهده کردید و رسانه ها نوشتند که انگلیس وزیری به نام وزیر تنهایی منصوب شد و این یعنی چه ؟ همچنین رسانه ها نوشتند که در غرب افرادی هستند که بیش از ده ماه شاید کسی با آن ها صحبت نکند و وزیر جدیدی در انگلیس گمارده شده به نام وزیر خودکشی، چرا؟

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان داشت: وقتی اعتماد در خانواه ها به خاطر انواع و اقسام شیوه های فرهنگی از بین برود و مسئولین بی تفاوت باشند، آن کدام انسان است که با سلب اعتماد در خانواده محبت واقعی به فرزند داشته باشد.

وی ابراز داشت: ما الان این ها را نمی فهمیم و از پیش ما این گوهر فرهنگ اسلامی ایرانی را می دزدند اما اگر به هر اندازه که از دست ما کاری بر می آید و انجام ندهیم به نسل آینده خیانت کرده ایم.

امام جمعه بیرجند خاطر نشان کرد: ما قانون کشور را نمیتوانیم اجرا کنیم و این خیلی عجیب است، قانون، هویت هر جامعه ای است حتی قانون بد، قانون بد را هم نباید زیر پا گذاشت، قانون بد را باید اصلاح کرد اما قانون تا زمانی که باشد قانون است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تأکید کرد: این شل بازی که ما درآوردیم همه چیز را از دست خواهیم داد و این را مطمئن باشید.

وی ادامه داد: برای این توجیه گری که من و شما درآوردیم باید گفت این ره که میرویم به کردستان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در زمان رضاشاه آنها برای اینکه این مسئله را نابود کنند مسجد گوهرشاد پر از جمعیت را به رگبار بستند بعد هم زنده و مرده را با هم دفن کردند، آنوقت ما قانون رسمی دین و مصوبه کشور را نمی توانیم اجرا کنیم و حالا که نمیتوانیم هم میگوییم این کار و آن کار را می کنیم پس باید التماس دعا بگوییم.

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *