خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: خدمات محرومیت زدایی تجمیع شوند

امام جمعه بیرجند: خدمات محرومیت زدایی تجمیع شوند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه اگر مردم تفکر انقلابی همراه با نشاط و امید در سطح مسئولان و جامعه ببینند نشاط آنان مضاعف می شود، گفت: باید سروسامان تجمیعی به خدمات محرومیت زدایی داده شود.به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و به نقل از شبستان، حجت الاسلام والمسلمین عبادی امروز (چهارشنبه ۴ مهر) در دیدار با سردار حزنی مشاور فرماندهی کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه اظهار کرد: اگر مسئولان کشور موفق شوند که براساس آرمان های انقلاب، اسلام و عدالت به تمام افراد و اشخاص جامعه برسند مردم خودشان برای حفظ امنیت تلاش می کنند.

وی با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی و مردم یاری جزو امنیت است، گفت: نسبت به آرمان ها بسیار فاصله داریم اما در طول تاریخ شیعه جزء موارد استثنایی در انزوا بوده و تجربه حکومتی نداشته است به این جهت نظام اسلامی با آزمون و خطا پیش می رود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اما آنچه به عنوان دستاورد مهم است باید نقاط قوت و ضعف را بشناسیم و نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را توسعه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به لزوم اجرای طرح نهضت خدمت رسانی به محروم، بیان کرد: باید تمام سازمان ها و نهادهای خدمت رسان تشکلی پیدا کنند و در آن آگاهی های مشترک، امدادرسانی مشترک و مراجعه کنندگان مشترک داشته باشند و اگر این مهم سروسامان بگیرد امر موفقی خواهد بود.

وی تاکید کرد: تجمع اعتبارات، انرژی ها و آگاهی کافی از جامعه و نیازهای آن بسیار مهم است که باید با مطالعه و به صورت کارشناسی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر اهمیت و ضرورت اطلاع رسانی خدمات و اقدامات نهادها و سازمان ها به مردم تاکید کرد و گفت: دانستن مردم که صاحبان اصلی نظام هستند بسیار ارزشمند است و شادی و خوشحالی آنان در این امر است که از فعالیت ها اطلاع داشته باشند لذا باید اطلاع رسانی به مردم افزایش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: دشمن و دشمن نماها گاهی اوقات جریاناتی پیش می آورند که برای مردم ناپسند و آسیب هایی در جامعه ایجاد می کن  در حرکت به سوی هدف لحظه ای توقف نخواهیم کرد چرا که هیچ کار خیری بهتر از خدمت رسانی به مردم نیست.

به گفته وی اگر مردم تفکر انقلابی همراه با نشاط و امید در سطح مسئولان و جامعه ببینند نشاط آنان مضاعف می شود لذا باید سروسامان تجمیعی به خدمات محرومیت زدایی داده شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *