خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: یاوه‌گویی‌های آمریکا به دلیل افول قدرت آن‌ها است/ مسؤولان اقدامات انجام شده را برای مردم بازگو کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: یاوه‌گویی‌های آمریکا به دلیل افول قدرت آن‌ها است/ مسؤولان اقدامات انجام شده را برای مردم بازگو کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: برخی تصور می‌کنند یاوه‌گویی‌های آمریکا از قدرت آن‌ها است در حالی که از افول قدرت آن‌ها است و آنچه را که امروز انجام می‌دهند علامت قدرت نیست بلکه علامت ضعف است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از فارس حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در پنجمین جلسه شورای اداری و دیدار استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه یاد شهیدان رجایی و باهنر الگوی قابل قبولی برای دولت اسلامی است، اظهار داشت: آرمان انبیاء الهی پیاده کردن عدالت است.

وی به سخن انقلاب ما اسلام ما است نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد اشاره کرد و بیان داشت: هر جا کلمه‌ای کم شد مرتبط به من و شما(مسؤولان) است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد: برخی تصور می‌کنند یاوه‌گویی‌های آمریکا از قدرت آن‌ها است در حالی که از افول قدرت آن‌ها است و آنچه را که امروز انجام می‌دهند علامت قدرت نیست بلکه علامت ضعفی است که هوشیاران عالم این فرصت را غنیمت و به این یاوه‌گری‌ها خاتمه خواهند داد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی به جنایات آمریکا در منطقه و سطح بین‌المللی اشاره کرد و گفت: آمریکا بعد از جنگ جهانی به ۵۱ کشور جهان تجاوز و بر خلاف قوانین بین‌المللی انواع و اقسام فتنه‌گری‌ها را انجام و برای رسیدن به خواسته‌های خود تمام قوانین را زیر پا گذاشت.

وی با اعلام اینکه امروز هر جایی که انسان مستبد و بی‌دین وجود دارد همواره مورد حمایت کشورهای فرانسه، صهیونیسم، انگلیس و آمریکا است، تبیین کرد: جنایات آمریکا پیروزی نیست و عین شکست است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه کشور ایران در نیاز اقتصادی خود هیچ مشکلی نخواهد داشت و مابقی مشکلات مربوط  به مدیریت است، توضیح داد: بداخلاقی‌ها و عهدشکنی‌ها موجب شده خواب یک عده محقق نشود و افرادی که سال‌ها به دنبال غربی‌ها بودند کنار نیایند و بدعهدی، قانون‌شکنی و قدرت لیبرالی آمریکا آن‌ها را پشیمان کرده است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه حتی در کشور آمریکا حوصله مردم سرآمده و این فرصت بسیار خوبی است، تصریح کرد: امروز آمریکایی‌ها قدرتی نداشته و فقط برای انسان‌های ترسو همانند یک مترسک هستند.

وی به پدیده اعتیاد و خودکشی در بین نیروهای نظامی غربی اشاره کرد و گفت: این جریانات با ما حرف می‌زند که دنیا در حال تغییر و تحول جدی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه دروغ‌گویی و بزرگ کردن مسائل که در آن ضعف مدیریت زیاد است مسائلی نیست که کشور را زمین‌گیر کند، عنوان کرد: گرچه جنگ‌های روانی و فضای مجازی اثرگذار است اما با اندک حرکت حرفه‌ای جمع می‌شود.

 حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی از مسؤولان خواست تا در طول ایام سال به ویژه هفته دولت به میان مردم بروند و خطاب به مسؤولان تأکید کرد: باید از ظرفیت مساجد استفاد کرده و واقعیت‌ها و اقدامات انجام شده را برای مردم بازگو کنید.

وی همچنین از قوه قضاییه خواست تا به سراغ سوءاستفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی برود و اعلام کرد: مردم ایران منطقی هستند و اگر بدانند مسؤولی با صداقت کار می‌کند او را می‌پذیرند و فتنه‌گران را سر جایشان می‌نشانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اعلام کرد: شایسته نیست در نظامی که با الگوی شهیدانی همچون رجایی و باهنر و رهبری آگاه و عادل است شاهد محتاج بودن عده‌ای به نان شب و دزدی عده دیگر باشیم.

 حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در بهترین شرایط است، گفت: باید حقایق را برای مردم بازگو کنیم تا در این پیچ تاریخی که دنیا نیازمند تحول است این تحول به نفع انسان‌ها تمام شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *