خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خدمات رسانی حقیقی به مردم در چارچوب قانون انجام شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خدمات رسانی حقیقی به مردم در چارچوب قانون انجام شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید در چارچوب قانون در جهت خدمت رسانی حقیقی به مردم عمل کنیم، گفت: همه باید حافظ قانون بوده و در کمال تواضع در مقابل آن تسلیم باشیم.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری مهر از بیرجند، امام جمعه بیرجند صبح سه شنبه در جمع مدیران حراست استان اظهار داشت: خداوند به عدل امر فرموده و این امر در همه جای نظام خلقت مشهود است.

وی با بیان اینکه عدل یعنی هر چیزی در جای خود و به اندازه خود قرار گیرد، بیان کرد: در همه جای عالم عدل حاکم بوده و خروج از آن محکوم به نابودی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه بنای آسمان و زمین بر عدل استوار است، عنوان داشت: هرجا مشکل داریم به دلیل خروج از عدل است.

اجرای عدالت بر هر انسان مسلمان واجب است

حجت الاسلام والمسلمین عبادی   با تأکید بر اینکه بر هر انسان مسلمان عدالت واجب است، افزود: این تشریح الهی برای مدیریت جامعه انسانی لازم است.

وی ادامه داد: در حالی که خداوند امر فرموده و او را به هدف نهایی خلقت رهنمون فرموده اما مشکلات بشری ناشی از بی اخلاقی، بی دینی و بی ایمانی و این ها سبب می شود که یک نفر بزرگ و کسی کوچک شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وقتی بشر از عقل، وجدان، فطرت، وحی، الهام تبعیت نمی کند یکی بزرگ و یکی کوچک می شود، گفت: دو قشر برای جامعه خطرناک هستند و بزرگ منش ها، طاغوت، علمای خودپرست که برای خودشان بیشتر از حق معمول توقع دارند یکی از این طیف خطرناک هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه طیف خطرناک تر از این ها کوچک های چاپلوس هستند که خطرناک تر از طیف نخست هستند، بیان داشت: امثال فرعون حاصل چاپلوسی این افراد بوده و فرعون های زمان محصول دست انسان های بی شخصیت کوچک است.

وی با اشاره به اینکه خداوند در عالم خلقت ابزار کنترل و تکوین آفریده اما در عالم تشریح که بشر با اختیار سرنوشت خود را تعیین می کند این کنترل را بشر باید انجام می دهد، بیان کرد: وقتی سیستم ها اداری و بشری می شود باید سازمانی برای نظارت باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به مدیران حراست استان، گفت: دین، دنیا، سعادت و سعادت آینده شما در این است که عدالت رعایت شود اما شرط اولیه این است که خودتان کوچک نشوید و به اگر به خود اعتماد ندارید این مسئولیت ها را نپذیرید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اضافه کرد: سلسله مراتب در جهت نقش الهی باید به قوت خود باقی بماند تا خدمت رسانی به طور کامل انجام شود اما این به بزرگی و کوچکی ربطی ندارد به سیستم ربط دارد.

حافظ قانون باشیم

وی با تأکید بر اینکه همه باید حافظ قانون باشیم نه تابع سلیقه و تمایلات شخص خاصی، بیان داشت: این امانت الهی، حضرت مهدی(عج) و خون شهداست و باید در کمال تواضع در مقابل قانون تسلیم باشیم.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اگر همه قشرها تعهدات خود نسبت به قانون اساسی را عمل می کردند نه تنها امروز دشمنان ما اربده نمی کشیدند بلکه جهان را تحت نفوذ معنوی خود داشتیم.

با بیگانه معامله نکنیم

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تأکید بر اینکه باید در چارچوب قانون در جهت خدمت رسانی حقیقی به مردم عمل کنیم، افزود: در سیستم جمهوری اسلامی که دولت حالت خدمت گذار دارند و صاحب اصلی مردم هستند باید خدمت گذار باشیم، هیچ کس نمی تواند ما را تهدید و تطمیع کند و اگر این چنین شد نتیجه آن فاصله های طبقاتی و مشکلات دیگر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مکتب های پوشالی در عصر حاضر به بمبست رسیدند و خلا موجود با اسلام پر می شد، بیان کرد: اگر پرونده عملی خود را بر اساس دین، اسلام و عدالت پیاده می کردیم این تابلو همه دنیا را به سوی اسلام هدایت می کرد اما با ندانم کاری های خودمان دشمن به اسم اسلام تروریست آفرید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هر کس با دین ما بیگانه است بیگانه محسوب می شود، گفت:مسئولیتی که امروز امام زمان(عج) به ما داده به بیگانه ندهیم، با آن ها دست ندهیم و معامله نکنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *