خانه / تاپ خبر / مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خواب آشفته دشمنان هرگز تعبیر نمی شود

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خواب آشفته دشمنان هرگز تعبیر نمی شود

حجت الاسلام ولی الله عارفی با اشاره به اینکه امروز افراد بسیاری در مقابل کفار و مستکبران ایستاده اند، گفت: با حضور نیروهای انقلاب خواب آشفته دشمنان هرگز تعبیر نخواهد شد.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل

شبستان،وی در جلسه شورای اداری شهرستان بیرجند با گرامیداشت یاد شهدای ترور و ۲ هزار شهید استان خراسان جنوبی اظهار کرد: کسی که خدا کفیل او است هرگز چیزی از او ضایع نمی شود؛ اینکه شهدا مقام رفیع دارند و چیزی از آنان ضایع نشده چون خداوند کفیل شهداست.

وی با بیان اینکه اگر کسی راه نورانی شهدا را روشن نگه دارد با شهدا خواهد بود و هیچ چیز از زندگی او ضایع نمی شود، گفت: ما می توانیم خود را با قرار دادن در این راه مستقیم و نورانی از لحاظ همه مسائلی که در زندگی ما پیش می آید، بیمه کنیم.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز افراد بسیاری در مقابل کفار و مستکبران ایستاده اند، ادامه داد: با حضور نیروهای انقلاب خواب آشفته دشمنان هرگز تعبیر نخواهد شد.

حجت الاسلام عارفی نیا با بیان اینکه با اخلاص و بیمه کردن خود در راه خداوند باید وارد کار شد، عنوان کرد: امروز مسائل اقتصادی و پیچیده است که جزء با قدم گذاشتن در راه خداوند نمی توان با توطئه های دشمن مقابله کرد؛ دشمن هیچ گاه راه فراری ندارد و ما می توانیم با تلاش مستمر دشمنان را به زانو در آوریم.

به گفته وی هرگاه به دشمن روی خوش نشان دادیم سوء استفاده کرده بنابراین باید همیشه با دشمنان و مستکبران عبوس بود تا جرأت پیدا نکنند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن برنامه های مخفیانه بسیاری را بر علیه ما دارند که بسیاری از افراد از آن بی اطلاع هستند، گفت: کشورهایی مانند آمریکا انواع و اقسام بلاها را بر سر کشورهای اسلامی در می آوردند اما اگر به اطلاعاتی که از دشمن داریم عمل کنیم دشمن هرگز موفق نمی شود.

حجت الاسلام عارفی با تاکید بر اینکه امام صادق علیه السلام تنها حلقه درس نداشتند و مرد عمل بودند، ادامه داد: امام صادق علیه السلام برنامه های مبارزاتی و سیاسی برای براندازی حکومت بنی عباس و بنی امیه داشتند لذا دشمن خانه امام علیه السلام را به آتش کشید و ایشان را به شهادت رساند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *