خانه / نمازجمعه / خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نادان‌تر از دشمنان کسانی هستند که به آن‌ها اعتماد می‌کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نادان‌تر از دشمنان کسانی هستند که به آن‌ها اعتماد می‌کنند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی ظهر دیروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: دو مسئله خویشتن‌داری و دین‌شناسی حرف اول را دارند.

امام جمعه بیرجند گفت: بسیاری از انسان‌های حریص دنیا و سرمایه‌طلب برای مال دنیا می‌خواهند کره زمین را به آتش می‌کشانند، نادان‌تر از دشمنان کسانی هستند که به آن‌ها اعتماد می‌کنند.

وی گفت: سرمایه‌های انسانی که خداوند به ما داده در مسئله خویشتن‌داری نهفته است و اگر این گنج را استخراج نکنیم عمر ما به هدر می‌رود.

امام جمعه بیرجند افزود: در دین‌شناسی توجه کنیم که با تمام گسترش مسئله دین و فروعات دین اما همه آن‌ها خلاصه در دو اصل حب و بغض می‌شود و اصل دین حب و بغض است.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی با بیان اینکه انسان‌ها یا در گروه حق و یا در گروه باطل قرار دارند، تصریح کرد: باید بدانیم ما جزو کدام از این گروه‌ها قرار داریم و جایگاه خود را بشناسیم.

وی با بیان اینکه باید هم دشمن و هم سلسله مراتب دشمنان را بشناسیم، ادامه داد: سخت‌ترین مردم از نظر شدت دشمنی در جهان یهودی‌ها هستند و شرک چهره‌های گوناگونی دارد ولی بدتر از همه شرک عملی در جهت دخالت در کار الهی و تعطیل کردن امر الهی است.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از کشورهای متجاوز دنیا پاسخ نیازهای مردم را با چماق می‌دهند و مردم را زیر سلطه خود قرار دادند و هر چه توانستند جنایت آفریدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی اظهار کرد: بسیاری از انسان‌های حریص دنیا و سرمایه‌طلب برای مال دنیا می‌خواهند کره زمین را به آتش می‌کشانند، نادان‌تر از دشمنان کسانی هستند که به آن‌ها اعتماد می‌کنند.

وی افزود: کشورهایی که دم از آزادی می‌زنند پررو هستند و فلسطین را بیش از ۷۰ سال اشغال کردند؛ باید در این جریانات پیچیده دنیا برای حفظ ارزش‌ها و انقلاب اسلامی، ناموس و جان به حرف‌های کارشناسی شده رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهیم تا در مقابل دشمنان کم نیاوریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *