خانه / نمازجمعه / خبر / امام جمعه موقت شهرستان بیرجند:سپاه در حفظ مرزها و امنیت کشور نقش خوبی ایفا کرده است

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند:سپاه در حفظ مرزها و امنیت کشور نقش خوبی ایفا کرده است

حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری با بیان اینکه دشمن از سپاه عصبانی است گفت: سپاه در حفظ مرزها و امنیت کشور نقش خوبی ایفا کرده است و طبیعی است دشمن سپاه را تحریم کند و تهمت‌هایی را به سپاه روا دارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مختاری ظهر امروز(۳۱ فروردین) در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به حمله موشکی آمریکا به سوریه اظهار داشت: آمریکای جنایتکار در چند روز اخیر با همدستی انگلیس و فرانسه موشک به سمت سوریه شلیک کردند که حدود ۷۰ درصد آن منهدم شد.

وی با بیان اینکه این اقدام آمریکا نشان عصبانیت او از ملت ایران بود افزود: آنان توان مقابله رو در رو را نداشته و با ناجوانمردی موشک‌های را شلیک کردند، این امر نشان از اقتدار آنان نیست و تأثیرگذاری این حمله و موفقیت آنان در حد صفر بود.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با بیان اینکه عربستان میلیاردها دلار در اختیار آنان قرار داد و تصور داشت چه کارهایی که انجام می‌دهند اما دورادور موشک شلیک کردند بیان کرد: قدرت‌های پوشالی دنیا در برابر ایمان و اراده ملت‌ها ضعیف هستند و توان مقابله ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین  مختاری با بیان اینکه باید قدرت‌های منطقه درس بگیرند و به ایمان و اراده ملت تکیه کنند و به قدرت‌های خارجی تکیه نکنند تصریح کرد: آنان خود را با این حمله غیر قانونی در سطح دنیا رسوا کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین آنان حامی تروریست و به دنبال برهم زدن امنیت منطقه و سلطه بر منطقه هستند و مدافع حقوق بشر نیستند چرا که ملت خودشان این امر را فهمیده و با تظاهرات این حرکت را محکوم می‌کند.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند یادآور شد: همچنین برخی از دوستان داخلی نیز باید چشمشان را باز کنند و به شعارهای پوچ آمریکا و غرب اعتماد نکنند و بدانند اگر روزی دست آمریکا برسد همین کارهایی را که امروز با سوریه می‌کند با ایران نیز خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین  مختاری اظهار داشت: امروز باید همه ما با اتحاد و وحدت با یکدیگر در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم و بدانیم آنان جنایتکاران طاغوت هستند و ملت ما از آنان بیزار هستند و اجازه هیچ مذاکره مجددی را به مسئولان نخواهند داد.

وی با بیان اینکه ما تا آخر در کنار جبهه مقاومت می‌مانیم و در مقابل مستکبران و ظالمان خواهیم ایستاد افزود: همچنین از حرمین و مظلومان جهان حمایت خواهیم کرد و ذره‌ای از مستکبران ترس به دل راه  نخواهیم داد.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امید است بتوانیم با استفاده از فرصت‌های ماه شعبان جان و دل خود را برای دریافت فضولات الهی در ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری با اشاره به موالید شعبانیه اعم از میلاد امام حسین(ع)، میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و میلاد امام سجاد(ع) گفت: این بزرگواران از حماسه سازان انقلاب هستند و امید است بتوانیم از این الگوهای آسمانی کربلا انقلابی بودن واقعی را بیاموزیم و انقلابی عمل کنیم.

وی با اشاره به سوم شعبان ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار بیان کرد: امام حسین (ع) پاسدار اسلام ناب بود و امام حسین(ع) و عاشورا نبود بنی امیه اسلام را از بین می برد.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با اشاره به توانمندی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند « در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب اگر سپاه نبود کشور نبود» این سخن بسیار خوبی است اگر انسان منصفانه این ۴۰ سال را مرور کند این را در می یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری با بیان اینکه در طول ۴۰ سال اخیر چه در داخل، چه در جنگ، در مرزها و مبارزه با داعش نیروهای نظامی و سپاه نقش بزرگی داشتند اظهار داشت: سپاه در جهت نظامی و فرهنگی خار چشم دشمنان است.

وی با بیان اینکه دشمن از سپاه عصبانی است خاطرنشان کرد: چرا که سپاه در حفظ مرزها و امنیت کشور نقش خوبی ایفا کرده است و طبیعی است سپاه را تحریم کند و تهمت‌هایی را به سپاه روا دارد.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با اشاره به چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل و روز جانباز اظهار داشت: جانبازان برای استان زحمات زیادی کشیدند و جوانی و عمر خود را برای سرفرازی انقلاب اسلامی گذاشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری ۵ اردیبهشت را روز حمله نظامی آمریکا برای نجات جاسوسان خود در جاسوس خانه آمریکا در تهران عنوان کرد و گفت: پس از اینکه این جاسوس خانه به اتاق جنگ برای مقابله با نظام نوپای اسلامی تبدیل شده بود دانشجویان پیرو خط امام این جاسوس خانه را گرفته و جاسوس های آمریکا را به گرو بردند و اینگونه ابهت آمریکا را در دنیا شکستند و امریکا که تصور می‌کرد کسی است، تصمیم به حمله نظامی کرد و در ۵ اردیبهشت ۵۹ با ۶ هواپیما و ۸ بالگرد و نیروهای نظامی و تجهیزات نظامی مجهز حمله کرد.

وی خاطرنشان کرد: اما خوشبختانه در صحرای طبس در شن های طبس گرفتار شد و شکست خورد و این درس عبرتی شد تا ۴۰ سال از این غلط ها انجام ندهد و برای دنیا نیز درس شد که آمریکا یک قدرت پوشالی است و از سر و صدای آمریکا نترسند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *