خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:دانشگاه علمی کاربردی در جهت مهارت آموزی و تولید اشتغال پایدار گام بردارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:دانشگاه علمی کاربردی در جهت مهارت آموزی و تولید اشتغال پایدار گام بردارد

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیکاری در جامعه نگران کننده است گفت: دانشگاه علمی- کاربردی در جهت مهارت آموزی و تولید اشتغال پایدار گام بردارد و این خدمتی بزرگ برای نسل‌های آینده خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی شامگاه چهارشنبه در دیدار با رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور اظهار داشت: علم اگر همراه با عمل نباشد مسلم است که با عیب همراه است.

وی خطاب به رئیس دانشگاه علمی-کاربردی کشور افزود: جایگاه شما براساس آنچه تعریف می‌شود علم و عمل است و عملی مطلوب است که اگر دانش بنیان باشد علم مفید اما اگر همراه با عمل نباشد، باطل است و هردوی اینها دیگری را می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: علم، عمل می‌خواهد و اگر صاحب علم فریاد علم را اجابت و عمل کرد علم مفید است اما اگر علم داشت اما عمل به آن نکرد خود علم هم از یاد فرد می‌رود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه باید قدر نعمت‌های خدا را بدانیم افزود: یکی از کمک‌های این دانشگاه مهارت‌های فنی حرفه‌ای است و در پیش از انقلاب خبری از مهارت‌‌های فنی حرفه‌ای نبود و مهارت‌های معمولی و روزمره نیازهای مردم را تامین می‌کرد.

وی اظهار داشت: امروز براساس استقلالی که به دست آوردیم در یک دوره مشخص و ارائه آموزش‌های علمی و تجربی همه این امکانات و مهارت‌ها در دسترس جوانان قرار می‌گیرد که به مهارت‌های علمی و اشتغال منجر می‌شود.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: بیکاری در جامعه نگران کننده است و آنچه که فراغت پیدا می‌کند نیروی بالفعل است که دانش همراه با عمل است و شما جایگاهی دارید که خدمت بزرگی را به نسل آینده کشور می‌کنید و همه مسئولان باید همکاری حداکثری داشته باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *