خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سرنوشت جامعه به موفقیت نیروهای مسلح گره خورده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سرنوشت جامعه به موفقیت نیروهای مسلح گره خورده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح اگر ایده آل باشند و نباشد روی کل جامعه تاثیر دارند، گفت: در میان جامعه نظامی تاثیر سلسله فرماندهی بسیار است و سریع روحیه و ارزش‌ها، شجاعت و قانومندی منتقل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین  سید علیرضا عبادی امروز (۲۵ دی) در دیدار مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم سازمان نظامی قضایی نیروهای مسلح کشور اظهار کرد: همیشه بهداشت بر درمان پیشی دارد اگر اصولی رعایت شود که فرد مریض نشود خیلی بهتر از این است که فرد مریض بشود و دارو مصرف کند.

وی با بیان اینکه تخلفات مرض است، افزود: بخش اول بیماری جسمانی است اما بقیه بیماری اخلاقی، فکر، عقیدتی ونفسانی است و در هر دو بیماری مسلم پیشگیری بهتر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شما هم که کارتان در نیروهای مسلح است در واقع مخاطبان به نسبت خوبی دارد، گفت: نیروهای مسلح اصولاً قانونمند هستند و این خیلی قابل ستایش است چرا که انسان‌های منظم، باوفا، باجدیت و عقیده‌مند هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: برای اینکه بیش از پیش در کار پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح موفقیت حاصل شود باید مراقبت افرادی باشید که در واحدهای خود الگو هستند چرا که آنها انواع و اقسام روحیه‌ها را می تواند به زیردستان ساده منتقل کنند.

به گفته وی در میان جامعه نظامی تاثیر سلسله فرماندهی بسیار است و سریع روحیه و ارزش‌ها، شجاعت و قانومندی منتقل می‌شود چون به هم متصل هستند و از طرفی با جمعیت کم می شود با وسعت باز نشست و همه خیر و شر سرفرازی و سرشکستی را با آنها در میان گذاشت که آنها هم اگر برخوردها درست باشد خیلی خوب حرف شنویی دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه کار شما بسیار پر اهمیت است، بیان کرد: نیروهای مسلح اگر ایده آل باشند و نباشد روی کل جامعه تاثیر دارد و سرنوشت جامعه به نیروهای مسلح گره می خورد و اینکه دشمن سر شکسته از منطقه کنار می‌زند بخاطر نیروهای مسلح است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه اول امنیت و بعد کار، تصریح کرد: بنابراین کار شما خیلی کار مهم و بارارزشی است چون غیر مستقیم در همه جامعه سرایت دارد.

وی افزود: همت در این ساختار باید به گونه ای باشد که به راحتی و آسایش خودتان فکر نکنید چون مسئله خیلی مهم است و باید این فرصت را غنیمت بدانید و در اصلاح ساختار زیبای الهی جند خدا تلاش کنید.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه نیروهای مسلح شجره طیبه هستند که شما توفیق حراست آن را پیدا کردید و باید خیلی مراقبت شود که آن را آفت نگیرد، اظهار داشت: چون دنیا آفت زده و کثیف از دروغ، ریا و تزویر است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: هوا و فضای جبهه خیلی تمیز و مقدس بود و فضاهای نظامی نیر همین گونه است باید قدرش را بدانید چرا که نیروهای مسلح لشکر امام زمان علیه السلام هستند باید خیلی برای آنان خدمت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *